کد خبر: ۱۹۲۸۹۲
زمان انتشار: ۱۴:۵۱     ۰۷ دی ۱۳۹۲
مدافع تيم فوتبال پرسپوليس معتقد است اين تيم دشمنان زيادي دارد که به اين تيم حسادت مي‌کنند.

به گزارش 598،ميثم حسيني در گفت‌وگو با تسنيم، درباره اينکه سايت باشگاه پرسپوليس اعلام کرده اين تيم بهترين خط دفاعي در سال 2013 را داشته، گفت: اين خبر را به فال نيک مي‌گيرم اما زياد راغب نيستم در اين مورد صحبت کنم. به گل نخوردن عادت کرده‌ايم اما متاسفانه تعداد حسودان زياد شده و کار از اسپند دود کردن هم گذشته است! به خاطر همين دوست ندارم زياد روي اين موضوع مانور داده شود.
وي ادامه داد: هدف همه ما موفق شدن در ليگ است و آنهايي که موفق هستند دشمن زيادي دارند. من هميشه مي‌گويم به قطار در حال حرکت سنگ مي‌زنند. اگر چنين رکوردي ثبت شده فقط به خاطر زحمت همه بچه‌ها است نه فقط ما 4،5 مدافع.

مدافع پرسپوليس در خصوص اينکه چرا از بازي‌هاي اين تيم در اين فصل استقبال کمي صورت مي‌گيرد،‌ تاکيد کرد: يادم مي‌آيد سال 91-90 استقلال پرويز مظلومي صدر جدول بود اما هواداران خيلي کمي به ورزشگاه مي‌آمدند و در همان مقطع پرسپوليس دوازدهم جدول بود و براي هر بازي 30،40 هزار نفر به استاديوم مي‌آمدند،‌چون هواداران پرسپوليس از استقلال بيشتر هستند.

حسيني تصريح کرد: اميدوارم هواداران با ما آشتي کنند و حالا که تيم در صدر جدول است به حمايت آنها نياز زيادي داريم. اگر هوادار نباشد انگيزه و روحيه‌اي هم براي بازيکنان باقي نمي‌ماند. واقعاً نمي‌دانم چرا هواداران به ورزشگاه نمي‌آيند و چه اتفاقي افتاده اما مشکلات مردم زياد شده و بايد به آنها حق داد. مسئولان هم بايد فکري به حال تماشاگران کنند و ببينند براي چه به ورزشگاه نمي‌آيند.
وي در مورد ديدار هفته آينده پرسپوليس و نفت تهران اظهار داشت: 3 هفته پيش گفتم بازي با نفت سخت‌ترين ديدار ما در ليگ است. من در آن تيم بازي کرده‌ام و مي دانم چه تشکيلات خوبي دارد. همين که اين تيم تا هفته بيستم ليگ پا به پاي ما آمده يعني اينکه تيم خوبي است و نتايجي که گرفته شانسي نيست. به 3 امتياز اين بازي احتياج فراواني داريم و معتقدم پيروزي مقابل نفت مي‌تواند يکي از ارکان قهرماني پرسپوليس باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها