کد خبر: ۱۹۲۸۹۱
زمان انتشار: ۱۴:۵۰     ۰۷ دی ۱۳۹۲
دروازه‌بان تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: از انتخاب فولاد خوزستان بيشتر از 100درصد و بسيار زياد رضايت دارم و خدا را شکر شرايطم بسيار خوب است.

به گزارش 598 سوشا مکاني در گفت‌وگو با فارس، در مورد شرايط خودش و وضعيت فولاد خوزستان در مسابقات صحبت‌هاي زير را انجام داد:

*وضعيت فولاد چطور است؟

در حال حاضر در کوران مسابقات هستيم و همه چيز خوب است، تمرينات منظمي را برگزار مي‌کنم و زير نظر سجادي که قبلا با او کار کرده بودم از لحاظ آمادگي جسماني و فني روز به روز بهتر مي‌شوم. ايمان داشتم که مي‌توانم در فولاد خيلي زود به شرايط خوبي برسم و با اين وضعيت کنار بيايم. خدا را شکر اين اتفاق رخ داد.

* مقابل راه‌آهن با وجود داشتن موقعيت‌هاي زياد به تساوي رسيديد.

در 5 بازي که براي فولاد انجام دادم باور کنيد به اندازه يک فصل کامل موقعيت گل داشتيم و اگر توپ‌هايمان به گل تبديل مي‌شد مي‌توانستيم به صدر جدول برسيم. مقابل سپاهان 5 موقعيت مسلم گلزني مقابل فجر سپاسي، 8 موقعيت مسلم و مقابل راه‌آهن نيز همين شرايط را داشتيم. اگر کمي خوش‌شانس بوديم اکنون با اختلاف امتياز رتبه اول جدول را به خودمان اختصاص داده بوديم. در آينده بازي‌هاي بسيار مهمي داريم و با حريفان مستقيم‌مان ديدار خواهيم کرد. انشاء‌الله بتوانيم با نتيجه گرفتن در اين رقابت‌ها باز هم به صدر جدول برسيم.

* فکر مي‌کنيد فولاد بتواند به مقام قهرماني ليگ برتر امسال دست پيدا کند؟

با صراحت اعلام مي‌کنم هيچ تيمي به غير از پرسپوليس فعلي که در نيم فصل دوم مشاهده مي‌کنيم نمي‌تواند به زيبايي فولاد بازي کند. بازيکنان ما کارايي لازم را دارند و در خلق موقعيت هيچ تيمي نمي‌تواند به اندازه ما موفق ظاهر شود. ما در هر بازي بالاي 5- 6 موقعيت گل داريم و اين نشان از آن دارد که از لحاظ فني خوب بازي مي‌کنيم. اگر دقت لازم را داشته باشيم گرفتن 3 امتياز دشوار نيست و مي‌توانيم خيلي زود به هدفمان برسيم. اين مستلزم آن است که از بازي‌هايمان درس بگيريم و در ديدارهاي آينده قدر موقعيت‌هايمان را بيشتر بدانيم.

*از انتخاب فولاد خوزستان راضي هستي؟

صد در صد و حتي بيشتر از صددرصد از اين انتخاب راضي هستم، خدا را شکر هميشه شرايطم خوب است و هيچ وقت مشکلي نداشتم. در زمان حضور در نفت تهران نيز هميشه وضعيت خوبي داشتم اما بعضي اتفاقات باعث مي‌شود که مسير زندگي انسان تغيير کند.

*از دست مسئولان نفت تهران ناراحت هستي؟

اصلا از دست مسئولان نفت تهران ناراحت نبودم و تنها از دست يکسري آدم‌هاي خاص ناراحت بودم. اکنون نيز کارم را دنبال مي کنم و به هيچ چيز توجهي ندارم.

*يعني افرادي باعث شدند که از نفت تهران جدا شوي؟

کسي باعث جدايي من نشد، کسي هم به من نگفت از تيم بروم، با در نظر گرفتن تمامي جوانب و بدون اينکه کسي بخواهد به من حرفي بزند وقتي پيشنهادهايي داشتم يکي را انتخاب کردم و به فولاد خوزستان آمدم.

* فکر مي‌‌‌کني بتواني بار ديگر از فولاد خوزستان به پيراهن تيم ملي دست پيدا کني؟

در مورد اينکه دعوت مي‌شوم يا نه نمي‌توانم به عنوان يک بازيکن نظر بدهم چرا که اين مسئله بستگي به نظر سرمربي تيم ملي دارد، وظيفه من خوب تمرين کردن است و ساير موارد را به کادر فني مي‌سپارم که اگر صلاح بداند من را به تيم ملي دعوت کند. مطمئن باشيد با شناختي که از کارلوس کي‌روش دارم هيچ بازيکني از ديد او دور نمي‌ماند و هر انتخابي که اين مربي انجام مي‌دهد با کارشناسي و دقت کافي است.

* گروه تيم ملي ايران در جام جهاني (آرژانتين، بوسني و نيجريه) را چطور ارزيابي مي‌کني؟

برخلاف خيلي‌ها که عادت کردن آيه يأس بخوانند هميشه نسبت به اتفاقات خوشبين هستم حتي آن زمان که مي‌گفتند تيم ملي راهي جام جهاني نمي‌شود از اين مسئله اطمينان داشتم و ديديد اين اتفاق افتاد. با انگيزه‌اي که در بچه‌ها و تواني که در کادر فني ديدم اطمينان دارم که ما به جام جهاني صعود خواهيم کرد.

* هم‌گروهان فولاد خوزستان در ليگ قهرمانان آسيا را چطور ارزيابي مي‌کني؟

به شخصه شناخت زيادي از حريفانمان در آسيا ندارم اما کادر فني بايد تيم‌هاي مقابلمان را به طور کامل آناليز کند، مطمئنم اين اتفاق به خوبي رخ خواهد داد و مي‌توانيم با شناخت کاملي که از رقبايمان به دست مي‌آوريم حضوري قدرتمند و با اقتدار در ليگ قهرمانان آسيا داشته باشيم.

* دربي خوزستان و ديدار مقابل استقلال خوزستان را چطور ارزيابي مي‌کني؟

براي اولين بار دربي خوزستان را تجربه مي‌کنم، اگر کادر فني صلاح بداند و به ميدان بروم تمام تلاشم را براي موفقيت فولاد خوزستان و کسب 3امتياز انجام خواهم داد. به عنوان بازيکن فولاد عقيده‌ام اين است که اگر مي‌خواهيم در ليگ امسال به مقام قهرماني برسيم بايد در تمامي ديدارها پيروز شويم و هيچ امتيازي را نبايد از دست بدهيم.
 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها