کد خبر: ۱۹۲۷۷۳
زمان انتشار: ۱۱:۳۶     ۰۷ دی ۱۳۹۲
مهاجم با اخلاق و ملي‌پوش پرسپوليس گفت: «بازي کفشگری به خاطر پستش چندان به چشم نمي‌‌آيد. به نظرم لازم بود از اين جوان تقدير شود. براي همين جايزه‌ام را به او دادم.»

به گزارش 598به نقل از روزنامه نود، محمدرضا خلعتبري يك گل 3 امتيازي ديگر براي پرسپوليس به ثمر رساند تا اين تيم همچنان صدرنشين باقي بماند. وی كه جايزه بهترين بازيكن را از آن خود كرده بود در حركتي جالب هديه‌اش را به مهرداد كفشگري تقديم كرد تا اين بازيكن نيز از حركت خلعتبري شوكه شود.

 

مهاجم پرطرفدار پرسپوليس گفتگويي انجام داده كه در ادامه آن را مي‌‌خوانيد:

 

* تبريك مي‌‌گوييم، ملوان را به خوبي شكست داديد؟

- ممنون از لطفتان، واقعا بابت اين پيروزي خيلي خوشحالم. بازي بسيار سنگيني بود. ملوان تيمي است كه خيلي خوب فوتبال بازي مي‌‌كند اما ما توانستيم طلسم را بشكنيم و اين تيم را در حضور هوادارانش شكست بدهيم.

 

* ملوان چطور بازي كرد؟

- ملوان يك تيم كامل با بازيكنان بزرگ است. از قبل مي‌‌دانستيم بازي سخت و سنگيني را پيش رو داريم. ما براي اينكه موقعيتمان را در صدر جدول محكم‌تر كنيم نياز به اين 3 امتياز داشتيم براي همين مهم‌ترين هدف‌مان پيروزي مقابل ملوان بود كه خدا را شكر سه‌شنبه عصر به اين هدفمان رسيديم.

 

* خود تو هم نشان دادي در اين طور زمين‌ها خيلي خوب مي‌‌تواني بازي كني؟

- من عادت دارم در چنين زمين‌هايي بازي كنم. اما وقتي بازيكنان هدف مشخصي را دنبال كنند شك نكنيد مي‌‌توانند با ارائه بازي خوب به هدفشان برسند. من هم مانند همه بچه‌ها فقط به اين فكر مي‌‌كردم كه پرسپوليس بايد برنده شود و هرطور شده صدرنشين باقي بمانيم. همه بچه‌ها تلاش‌شان را كردند و با تمام وجودشان بازي كردند. اصلا نبايد كوچكترين لغزشي داشته باشيم تا زحمات‌مان به باد نرود. اگر صدر را از دست بدهيم براي كسب اين مقام دوباره بايد كلي زحمت بكشيم بنابراين تا پايان فصل فقط بايد ببريم و امتيازي از دست ندهيم.

 

* يك گل خوب هم براي پرسپوليس به ثمر رساندي؟

- تلاش بچه‌ها بود كه من اين گل 3 امتيازي را زدم. وظيفه‌ام را انجام دادم و كار خاصي نكردم.

 

* فكر مي‌‌كني تا پايان بازي‌هاي ليگ چند گل بزني؟

- به بالا بردن آمار گل‌هايم اصلا فكر نمي‌‌كنم. مهم‌ترين امر براي من موفقيت پرسپوليس است. بنابراين گلزني من چندان مهم نيست. ضمن اينكه كل بازيكنان تيم مانند محسن مسلمان، سيدصالحي، فرزاد حاتمي تنها به پيروزي پرسپوليس و كسب 3 امتياز فكر مي‌‌كنيم. آنها نيز تلاششان را براي گلزني انجام مي‌‌دهند. اميدوارم اين روند ادامه داشته باشد. اينكه گل بزنم يا خير اهميتي ندارد بلكه مهم فقط پيروزي پرسپوليس و رسيدن به مقام قهرماني تيم محبوبم است.

 

* در پايان بازي به عنوان فني‌ترين بازيكن ميدان انتخاب شدي. در اين خصوص صحبت مي‌‌كني؟

- نظر كارشناسان بود كه من عنوان بهترين بازيكن ميدان را از آن خود كنم. دستشان درد نكند. البته به نظر بنده كل بچه‌هاي پرسپوليس در اين ديدار بهترين بودند. انشاءاله بتوانيم تا پايان فصل به اين روند خوب ادامه بدهيم.

 

* گويا جايزه‌ات را به كفشگري دادي؟

- بله من جايزه‌ام را تقديم مهرداد كردم.

 

* چرا؟

- كفشگري جوان بسيار خوب و زحمتكشي است. بازي او به خاطر پستش چندان به چشم نمي‌‌آيد. به نظرم لازم بود از اين جوان تقدير شود. براي همين جايزه‌ام را به او دادم. براي مهرداد در تمام مراحل زندگيش آرزوي موفقيت مي‌‌كنم.

 

* پيام صادقيان هم در مصاحبه‌اش از شما عذرخواهي كرده و گفته خلعتبري بداند كه خيلي دوستش دارم؟

- من با پيام حرف زدم و مواردي كه لازم بود را به خودش گفتم. احتياجي به معذرت خواهي نيست. تمام جوانان تيم مانند پيام، محسن مسلمان و اميدعاليشاه جزو بهترين بازيكنان پرسپوليس به شمار مي‌‌روند كه آينده خوبي در انتظارشان است. به خدا آرزويم اين است كه اين جوانان همراه با تيم‌ملي به جام‌جهاني بروند و در برزيل بازي كنند حتي اين مورد را به صادقيان هم گفتم. اين بازيكنان جوان به قدري خوب هستند كه مطمئنا با كمي تلاش مي‌‌توانند در بالاترين قله فوتبال حضور داشته و بازي كنند. ببينيد من خودم زياد اهل مصاحبه نيستم و شايد خيلي كم از بنده در رسانه‌ها مصاحبه ببينيد اگر چيزي و حرفي به پيام زدم فقط به خاطر خودش گفتم او بايد كمتر مصاحبه كند، چرا كه فوتباليست واقعا خوبي است. او جوان است و آينده‌اي پرفراز و نشيب انتظارش را مي‌‌كشد. ما هم جوان بوديم و روزي اين مرحله را گذرانديم. بنابراين از پيام خواستم كه بيشتر تمركزش را به بازي‌ها بگذارد و كمتر مصاحبه كند تا انشاءاله بتوانيم او را در بهترين مرحله فوتبال ببينيم.

 

* صادقيان گفته خلعتبري مثل برادرم است؟

- واقعا هم چنين است. پيام با برادرم مسعود هيچ فرقي برايم نمي‌‌كند. خود من، او، محسن مسلمان، اميد عاليشاه و كل بازيكنان جوان پرسپوليس را بسيار دوست دارم. اميدوارم آنها در فوتبالشان خيلي پيشرفت كرده و نام ايران را پرآوازه كنند. انشاءاله بتوانند به جام‌جهاني بروند.

 

* يك پاس گل زيبا هم به تو داد؟

- بله، پاس پيام خيلي زيبا و بي‌‌نقص بود. اينطور پاس‌ها كار هركسي نيست. پيام با بيرون پا و خيلي كات‌دار برايم پاس گل ارسال كرد. دستش درد نكند.

 

* تعطيلات ليگ به پرسپوليس ضربه نمي‌‌زند؟

- انشاءاله تعطيلات طوري باشد كه به نفع ما رقم بخورد. بايد اين روند را ادامه بدهيم تا انشاءاله قهرمان شويم.

 

* گويا بعد از بازي در شمال ماندگار شدي؟

- بله، من مشكل خاصي داشتم كه ترجيح دادم فعلا در شمال بمانم. انشاءاله تا جمعه اين هفته به تهران برمي‌گردم.

 

* راستي پرسپوليسي‌ها مشكل مديربرنامه‌هايت را حل كردند؟

- خدا را شكر اين مشكل حل شد. بابت اين موضوع خيلي ناراحت بودم اما با تلاش مسئولان پرسپوليس اين قضيه حل و فصل شد.

 

* نفت را مي‌‌بريد؟

- تا بازي با نفت زمان زيادي باقي مانده اما ما بايد هر 3 امتياز را بگيريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها