به گزارش 598 به نقل از روابط
عمومي بانک صادرات ايران اين بانک در راستاي ارايه خدمات مطلوب و جلب رضايت
مشتريان همگام با پيشرفت فناوريهاي جديد، ارايه خدمات بانکداري اينترنتي
متنوع را بر پايه بسترهاي اينترنتي امن در دستور کار قرار داده است.
اين خدمات بدون
محدوديت مکاني و زماني ارايه ميگردد و داراي قابليتهاي فراواني از جمله
انتقال وجه، رويت صورتحساب، تعيين مبلغ چک، پرداخت اقساط، پرداخت قبوض و
... ميباشد. اين گزارش ميافزايد تعداد مشتريان استفاده کننده از سامانه
بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران تا پايان آبان ماه سال جاري به بيش از
303 هزار و 700 مشتري افزايش يافته که اين ميزان بيانگر رشد 28 درصدي
تعداد مشتريان استفاده کننده از اين سامانه است.
براساس اين گزارش
بانک صادرات ايران با بهره گيري از دستگاه رمزساز لحظهاي (otp) در محيطي
کاملاً امن و بدون حضور فيزيکي در شعب اقدام به ارايه خدمات متنوع اينترنتي
نموده است.
شايان ذکر است
استفاده از سيستم غيرحضوري بانکداري اينترنتي بانک صادرات ايران در حال
حاضر امکان پرداخت اقساط، پرداخت قبوض، انتقال وجه بين حساب ها، تعيين مبلغ
چک، رويت صورت حساب را امکان پذير ساخته و توانسته است نقش بسزايي در
کاهش هزينهها و وقت مشتريان داشته باشد. متقاضيان جهت استفاده از خدمات
بانکداري اينترنتي به وب سايت اين بانک مراجعه نمایند.