کد خبر: ۱۹۲۶۴۱
زمان انتشار: ۱۷:۵۶     ۰۶ دی ۱۳۹۲
بررسی جدول 51 لیگ مختلف جهان فوتبال در فصل جاری نشان می دهد لقب بهترین خط دفاعی حال حاضر جهان به تیم مشهور یونانی اختصاص دارد.
 بانک ورزش - در روزهای اخیر رسانه های مختلف با بررسی آمار تعدادی از لیگ های فوتبال، خط دفاعی پرسپولیس را به عنوان برترین خط دفاعی این فصل فوتبال جهان معرفی کرده اند. این خبر که در وبسایت رسمی باشگاه پرسپولیس نیز درج شده، سبب شکل گیری کری های جدید بین طرفداران پرسپولیس و استقلال شده است. در عملکرد فوق العاده مدافعان پرسپولیس در فصل جاری تردیدی وجود ندارد اما حقیقت آن است که این تیم صاحب بهترین خط دفاعی این فصل فوتبال نیست.

بررسی جدول 51 لیگ مختلف جهان فوتبال در فصل جاری نشان می دهد لقب بهترین خط دفاعی حال حاضر جهان به تیم مشهور یونانی اختصاص دارد. المپیاکوس در فصل جاری در 17 مسابقه صاحب 16 پیروزی و یک تساوی شده و تنها 6 گل دریافت کرده است. میانگین گل خورده این باشگاه در این فصل 0.35 بوده و این یعنی المپیاکوس صاحب بهترین خط دفاع حال حاضر دنیاست. رده دوم این جدول با دریافت 8 گل در 20 مسابقه و میانگین 0.4 در اختیار پرسپولیسی ها قرار دارد و تیم های رم، لیل، بایرن مونیخ، استانداردلیژ و یک تیم از بلغارستان در رده های بعدی جدول صاحبان بهترین خط دفاعی جای گرفته اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها