کد خبر: ۱۹۲۴۱۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۵     ۰۵ دی ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه داماش گفت: «من با کفاشیان صحبت کردم و او قرار بود تغییراتی در برخی قسمت ها ایجاد کند اما این کار را انجام نداد.»

به گزارش 598 به نقل از اوج نیوز، امیر عابدینی درباره اینکه علی کفاشیان از او نقل قول کرده است که در هنگام عصبانیت درباره سعید مظفری زاده اظهارنظر کرده است عنوان کرد: «واقعا برای خودم متاسفم که در چنین محیطی کار می کنم. آقایان ما ادعای مسلمانی داریم. ما ادعای مردانگی داریم، فردا باید جواب بدهیم و در روز قیامت پاسخگوی اعمالمان باشیم.»

 

وی ادامه داد: «آقای کفاشیان! من چه زمانی گفتم عصبانی بوده ام و یک چیزی درباره مظفری زاده گفته ام. حرف های من موجود است و یاد گرفته ام هرگز در هنگام عصبانیت حرف نزنم.»

 

مدیرعامل داماش افزود: «رییس فدراسیون فوتبال ما یک فرد متدین، سالم و دوست داشتنی است. نماز می خواند و روزه می گیرد. می خواهم از او سوال کنم آیا این را هم منکر می شود که من درباره 7 نفر که در این فوتبال فعالیت دارند و پشت پرده دارند با او صحبت کردم؟ آقای کفاشیان، پاسخ بده. من درباره آن نفر با شما صحبت کردم یا نه؟ اگر نیازی هست کدهای بیشتری در این باره ارائه بدهم.»

 

وی تاکید کرد: «سن من بالا رفته اما گویا آقایان آلزایمر گرفته اند. تو را به خدا بس کنید. این روند جالب نیست. من چه کار کنم که این همه حرف می زنم اما شما فراموش می کنید. من با کفاشیان صحبت کردم و او قرار بود تغییراتی در برخی قسمت ها ایجاد کند اما این کار را انجام نداد. مرتب می گویند مدرک بیاور. من که این همه سند و مدرک آوردم. از خبرنگاران هم گلایه دارم. آنها باید در این بحث و موضوع پاکسازی فوتبال تلاش بیشتری انجام بدهند.»

 

مدیرعامل داماش درباره اینکه آیا منظورش از یکی از افرادی که به او پیشنهاد داده است ابراهیمی، سرپرست اسبق تیم ملی است گفت: «من اسم نیاوردم. شاید منظورم سرپرست یکی از تیم های رده پایه ای ملی بوده باشد.»

 

عابدینی درباره اینکه گفته می شود امیر قلعه نويی در نشست کمیسیون اصل 90 به رسایی گفته است ایراد فوتبال ایران این است که شما به آن ورود کرده اید اظهار داشت: «قلعه نويی آن جمله را به صورت کلی بیان کرد. نظر او در آن جلسه این بود که هر کسی باید در جای خودش کار کند. او در ادامه گفت شان روحانیت بالاتر از این است که درگیر حواشی فوتبال شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها