کد خبر: ۱۹۲۳۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۵ دی ۱۳۹۲
اعضای باند بزرگ قاچاق مواد مخدر در طرقبه با تلاش نیروهای پلیس شناسایی و دستگیر شدند.
به گزارش 598 به نقل از صبح توس، سرهنگ عباس صارمی در گفت و گو با طرقبه نیوز از کشف و دستگیری باند قاچاق مواد مخدر در طرقبه خبر داد و اظهار داشت : در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی ، همکاران ما در پلیس مبارزه با مواد مخدر و پلیس آگاهی به همراه پاسگاه گلستان موفق به شناسایی و دستگیری یک باند قاچاق مواد مخدر در طرقبه شدند.

صارمی اظهار داشت : این باند مخوف که با توزیع انواع مواد مخدر در سطح طرقبه بسیاری از جوانان منطقه را با خطر رو به رو کرده بود با کار بزرگ اطلاعاتی و استفاده از منابع خبری و مخبرین ، در یک اقدام عملیاتی و ضربتی به دام پلیس افتادند.

فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز اظهار داشت : با دستگیری این گروه بیش از ۶۰ گرم مواد مخدر صنعتی – شیشه و کراک- کشف شد و با توقیف دو خودروی سواری از این باند دو قبضه سلاح کمری به همراه ۸ فشنگ جنگی کشف و ضبط گردید.

وی افزود : مأموران پلیس با بررسی های بیشتر از مخفیگاه این متهمین، موفق به کشف چهار و نیم کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک و همچنین انواع آلات و ادوات جرم از جمله پایپ ، شمشیر و قمه گردیدند.

صارمی خاطر نشان کرد : تمامی افراد این باند سابقه دار بودند که با تکمیل پرونده متهمین این افراد به دستگاه قضایی معرفی گردیدند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها