کد خبر: ۱۹۲۱۷۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۹     ۰۴ دی ۱۳۹۲

در پی حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه که به کشته شدن یک کودک چهار ساله و زخمی شدن چند تن دیگر انجامید، مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین رژیم صهیونیستی را مسئول اصلی این جنایت‌های جدید دانست.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فلسطینی وفا، صائب عریقات، مذاکره کننده ارشد تشکیلات خودگردان فلسطین و از اعضای کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین (ساف) در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما به شدت جنایت جنگی جدید اسرائیل علیه غیرنظامیان فلسطینی در نوار غزه را که هدف آن آغاز ناآرامی‌ها است، محکوم می‌کنیم.

وی با بیان اینکه دولت رژیم صهیونیستی کاملا مسئولیت پیامدهای حمله به غیرنظامیان بی‌گناه را به عهده دارد، گفت: اسرائیل امروز به تمام جهان ثابت کرد که جنگ و جنایت علیه غیرنظامیان بی‌گناه و نه صلح را در دستور کار خود قرار داده است.

صائب عریقات از آمریکا، اتحادیه اروپا، روسیه، سازمان ملل و کشورهای عربی خواست تا هرچه سریعتر برای پایان دادن به جنایت‌های اسرائیل علیه فلسطینی‌ها در نوار غزه وارد عمل شوند.

ارتش رژیم صهیونیستی نیز اعلام کرد که حملات به نوار غزه در پی کشته شدن سرباز اسرائیلی صورت گرفت که از دیوار حائل میان اراضی اشغالی و نوار غزه پاسداری می‌کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها