کد خبر: ۱۹۲۱۲۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۴ دی ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس خواستار شفاف‌سازی وزیر اطلاعات درباره کار گذاشتن تجهیزات شنود در دفتر کار علی مطهری نماینده تهران شد.
به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، مهدی دواتگری نماینده مردم مراغه در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) پارلمان در تذکری آیین‌نامه‌ای خطاب به وزیر اطلاعات گفت: علی مطهری نماینده تهران چندی پیش سوالی از وزیر اطلاعات درباره کار گذاشتن تجهیزات شنود در دفترش را مطرح کرد که آقای وزیر به جلسه کمیسیون آمد و پاسخی ارائه داد که شاید قانع‌کننده نبود.

وی افزود: آقای مطهری سپس مصاحبه کرد و گفت که معاون وزیر اطلاعات و مدیرکل وزیر اطلاعات به خاطر کار گذاشتن تجهیزات شنود در دفتر کار وی برکنار شدند اما روزنامه کیهان مطلبی را در این زمینه منتشر کرد مبنی بر اینکه یک شبکه جاسوسی به دفتر آقای مطهری نفوذ کرده بود، بهتر است وزیر اطلاعات با حضور در کمیسیون امنیت ملی در این زمینه شفاف‌سازی کند تا حقیقت امر مشخص شود.

دواتگری در بخش دیگری از سخنانش در تذکری به وزیر اقتصاد، گفت: وزارت اقتصاد باید نظارت دقیق‌تری نسبت به عملکرد بانک‌ها داشته باشد، انتظار داریم اگر مردم به بانک‌ها اعتماد می‌کنند، بانک‌ها هم به عنوان امین مردم عمل کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها