کد خبر: ۱۹۲۰۶۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۲     ۰۴ دی ۱۳۹۲
مهاجم تیم ملوان گفت: «پیش بینی من این است استقلال در ادامه لیگ کم می آورد و نمی تواند تا پایان فصل پا به پای پرسپولیس و تراکتور پیش برود.»

به گزارش 598 به نقل از اوج، سید جلال رافخایی درباره بازی ملوان مقابل پرسپولیس عنوان کرد: «بدون تعصب بگویم که ملوان در این مسابقه مستحق شکست نبود. پرسپولیس در این بازی روی تجربه و خلاقیتش به گل رسید. اگر کمی در این بازی شانس داشتیم می توانستیم حداقل مساوی کنیم.»

 

وی ادامه داد: «نمی خواهم به داوری اعتراض کنم اما لحظاتی قبل از اینکه پرسپولیس به گل برسد، توپ در وسط زمین به دست خود محمد رضا خلعتبری برخورد کرد. من همانجا به داور گفتم هند شد اما داور پاسخ داد که بازی را ادامه بدهید. مطمئن هستم توپ به دست خلعتبری برخورد کرده بود. بعدا به خودش هم این موضوع را گفتم و او هم قسم خورد یادش نمی آید در آن صحنه توپ را چطور کنترل کرده است.»

 

مهاجم ملوان در پاسخ به این پرسش که آیا وعده پاداش مالک جدید باشگاه باعث نشده بود که بازیکنان ملوان در برابر پرسپولیس نتوانند بازی همیشگی شان را نشان بدهند اظهار داشت: «من اینطور فکر نمی کنم. ما در تیم بازیکنان باتجربه زیادی داریم. فکر نمی کنم بازیکنان ملوان جوگیر شده باشند. در مجموع در مسابقه با پرسپولیس شرایط فوتبالی مان بد نبود و بازی منظمی را انجام دادیم. همین که هواداران ملوان پس از بازی تیم را تشویق می کنند مفهوم دارد و نشان می دهد از بازی راضی بوده اند.»

 

وی درباره اظهارنظر دراگان اسکوچیچ مبنی بر اینکه زمین ورزشگاه تختی انزلی برای گاوبازی مناسب است خاطرنشان کرد: «این واژه ای است که اسکوچیچ به کار برده است اما به نظرم او حق دارد. زمین تختی از دور خیلی سرسبز به نظر می آید اما وقتی در آن بازی می کنیم می بینیم چه خبر است. این مساله در روند بازی ما تاثیر منفی داشت.»

 

رافخایی درباره اینکه به نظرش پس از گذشت 20 هفته از آغاز لیگ برتر؛ چه تیمی مدعی اصلی قهرمانی در لیگ برتر است گفت: «امتیازات در صدر خیلی به هم نزدیک است ولی به نظر من پرسپولیس و تراکتورسازی خودشان را از بقیه تیم ها جدا کرده اند. این دو تیم هم درون زمین و هم بیرون زمین دارای ساختار قوی هستند. پیش بینی من این است استقلال در ادامه لیگ کم می آورد و نمی تواند تا پایان فصل پا به پای این دو تیم پیش برود.»


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها