کد خبر: ۱۹۱۹۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۰۳ دی ۱۳۹۲
سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا اين تيم مي‌تواند قهرمان ليگ شود، عنوان کرد: مطمئنا ما به دنبال قهرماني ليگ هستيم و به چيز ديگري فکر نمي‌کنيم.
علي دايي در پايان ديدار ملوان و پرسپوليس در نشست خبري‌ اظهار داشت: بازي سنگين و براي ما حساس بود. اين ديدار براي ملواني‌ها هم بسيار حساس بود و 3 امتياز اين ديدار مي‌توانست براي اين تيم بسيار خوب باشد.

به نقل از تسنيم، وي افزود: بازي را بد شروع نکرديم و در زمان خيلي خوبي هم به گل رسيديم، بعد از گل ما هم ملوان فشار زيادي آورد اما آنها نتوانستند موقعيت‌هاي خود را تبديل به گل کنند. ما هم موقعيت‌هايي داشتيم و مي‌توانستيم فاصله خود را بيشتر کنيم اما از موقعيت‌هايمان استفاده نکرديم و در ادامه نيز بازي روندي را طي کرد که در نهايت با همان يک گل به پايان رسيد.

سرمربي پرسپوليس در پاسخ به اين سوال که آيا اين تيم مي‌تواند قهرمان ليگ شود، عنوان کرد: مطمئنا ما به دنبال قهرماني ليگ هستيم و به چيز ديگري فکر نمي‌کنيم. از روز اول هم هدفمان همين بود و اينکه حتما براي سال آينده آسيايي شويم و البته بگويم در همان ابتداي ليگ نيم‌نگاهي هم به قهرماني داشتيم.

دايي با بيان اينکه ليگ امسال يکي از سخت‌ترين ليگ‌هاي فوتبال ايران بوده است، اظهار داشت: الان شرايط طوري است که تيم‌هاي صدر جدول با هم يکي دو امتياز اختلاف دارند و با يکي دو بازي شرايط در صدر فرق مي‌کند اما ما راهمان را براي کسب قهرماني حتي در اين شرايط ادامه خواهيم داد و شايسته اين هستيم که قهرمان ليگ شويم.

وي درباره عدم حضور قاسم دهنوي در اين مسابقه و محروميت دقيقه نودي اين بازيکن تصريح کرد: نمي‌دانم اين مسئله دقيقه 90 بود يا نه اما به من اطلاع دادند که مي‌توانيم از قاسم استفاده کنيم اما لحظه آخر که مي‌خواستم او را تعويض کنم گفتند نمي‌تواند بازي کند. خدا را شکر در شرايطي که دهنوي محروم بود او را بازي نداديم تا خداي ناکرده نتيجه بازي به سود ملوان شود و زحمت بچه‌ها هدر برود.

دايي در پاسخ به سوال تسنيم مبني بر اينکه بعد از 8 سال در انزلي پيروز شدند و هواداران به وي توهين کردند گفت: من انزلي‌چي‌ها را دوست دارم و به آنها علاقه‌مند هستم. نمونه آن غفور جهاني است که بسيار زياد دوستش دارم و مي‌خواهم هر روز با او صحبت کنم. در شهر انزلي انسان‌هاي بزرگي حضور دارند و من به خاطر اين اتفاقات اظهار تاسف مي‌کنم.

وي با اشاره به بازي تيمش برابر ملوان عنوان کرد: در نيم فصل اول تغييرات زيادي در خط حمله و هافبک خود داشتيم و براي هماهنگ‌ شدن بازيکنان احتياج به زمان بود. اين زمان سپري شد و ديديد که نتيجه هم گرفتيم و اکنون ترکيب خوبي در خط حمله خود داريم که بازيکنانم روي زمين خيلي خوب کار مي‌کنند.

سرمربي پرسپوليس ادامه داد: امروز زمين اين اجازه را به بازيکنان تکنيکي من نداد که روي زمين بازي کنند و برنامه‌هاي خود را پيش ببرند. فوتبال اکنون طوري شده که اگر يک اشتباه کوچک انجام دهي چند پله در جدول پايين مي‌آيي و ما نمي‌خواستيم اشتباه کنيم.

دايي در پاسخ به اين سوال که کميته استيناف چگونه محروميت او را بخشيد که بتواند در اين بازي روي نيمکت بنشيند و اين بي‌عدالتي بود، گفت: فکر مي‌کنيد مگر زماني که کميته استيناف راي داد شبانه بود و من در زندان بودم؟ جلسه ما بعدازظهر برگزار شد و علي دايي هميشه دنبال حق و عدالت است. ناعدالتي آن بود که من به ناحق محروم شده بودم و اينجا بازهم از کميته استيناف تشکر مي‌کنم که حرف‌هاي من را شنيد و حکم جديدي صادر کرد. مطمئن باشيد اگر امروز هم روي نيمکت نمي‌نشستم تيم شايسته پيروزي بود.

وي در پايان در واکنش به اظهارنظر خبرنگاري مبني بر اينکه اگر سرمربي تيم ديگري هم بود بخشيده مي‌شد کنفرانس را ترک کرد و گفت: اگر سرمربي هر تيم ديگري هم بودم کميته استيناف همين راي را مي‌داد چون من علي دايي هستم و براي اين فوتبال زحمت کشيده‌ام.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها