کد خبر: ۱۹۱۷۲۶
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۰۳ دی ۱۳۹۲
هافبک نفوذی پرسپولیس گفت: «اين که خلعتبری در بازي‌ها سرم داد و فرياد مي‌کند چندان خوشايند نيست.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، مصاحبه محمدرضا خلعتبري عليه پيام صادقيان باعث ناراحتي بيش از حد بازيکن جوان پرسپوليس‌ شده است. خلعتبري گفته صادقيان زياد تکروي مي‌کند و به کسي پاس نمي‌دهد. حتي همين موضوع باعث درگيري لفظي دو بازيکن در ديدار با سايپا شده بود. اما صادقيان در حالي که بسيار از دست هم تيمي‌اش ناراحت بود جواب خلعتبري را داد و مسائلي را مطرح کرد که در زير مي‌آيد:

 

* گويا از دست خلعتبري خيلي ناراحتي؟

- در يکي از مصاحبه‌هاي خلعتبري خواندم که گفته بود صادقيان تکروي مي‌کند و به کسي پاس نمي‌دهد. باور کنيد وقتي متوجه حرف‌هاي محمدرضا شدم تعجب کردم. چرا که آمار بازي‌هايم نشان مي‌دهد که من پاس مي‌دهم يا خير. ضمن اين که بازيکنان پرسپوليس‌ به خوبي مي‌دانند که من عاشق پاس گل دادنم. بنابراين نمي‌دانم چرا خلعتبري چنين حرفي زده؟

 

* مقابل سايپا براي دومين بار خلعتبري بر سر تو داد و فرياد کرد؟ دليلش چه بود؟

- واقعا نمي‌دانم دليل داد زدن‌هاي محمدرضا براي چيست.

 

* دفعه قبل هم به خاطر حرکت او خيلي ناراحت بودي و مي‌گفتي جلوي دوربين تلويزيون اين طور فرياد زدن‌ها قشنگ نيست؟

- من هم از اين حرکات تعجب مي‌کنم. هميشه سعي کردم بازي خودم را انجام بدهم و همه ديدند که خيلي تلاش مي‌کنم براي تيمم مثمرثمر باشم و کاري به کار کسي هم ندارم. تمام بچه‌ها مي‌دانند عملکردم از لحاظ فني چه طوري است. همچنين آمار پاس‌هايي که از ابتداي فصل تاکنون دادم نشان مي‌دهد که در اين مورد در پرسپوليس‌ نفر اولم. بنابراين دليل صحبت‌هاي خلعتبري را نمي‌دانم و اين که او در بازي‌ها سرم داد و فرياد مي‌کند چندان خوشايند نيست.

 

* فکر مي‌کني چرا بازيکن باتجربه‌اي مانند خلعتبري بايد چنين مصاحبه‌اي کند؟

- باور کنيد اصلا صحبت‌هاي خلعتبري برايم مهم نيست. بايد در بازي‌ها و ميادين جواب اين طور حرف‌ها را بدهم. در تمام بازي‌ها سعي کردم کاري که به ذهنم مي‌رسد و مي‌دانم درست است را انجام بدهم. اتفاقا علاقه زيادي به ارسال پاس گل دارم و در بازي‌ها سعي مي‌کنم بچه‌ها را صاحب موقعيت گل کنم.

 

* با خود خلعتبري راجع به اين موضوع حرف زدي؟

- فعلا که خير، اما خودم در روزنامه‌ها مصاحبه خلعتبري را خواندم. فقط از محمدرضا يک سئوال دارم، در کدام صحنه من پاس ندادم؟ همه توپ‌ها که نبايد به خلعتبري برسد. مگر در تيم بازيکن ديگري وجود ندارد؟! همه در پرسپوليس‌ بازيکن يک تيم هستيم و بايد به يکديگر پاس گل بدهيم. شايد در يک بازي شرايط مثل گذشته نبود و بالا و پايين زياد وجود داشته باشد. بايد موقعيت براي بقيه بچه‌ها هم مهيا شود و در تمام بازي‌ها نبايد موقعيت‌هاي گلزني صرفا به خلعتبري ختم شود که اين طوري حرف زده اما همانطور که گفتم اين حرف‌ها برايم مهم نيست و من فقط کار خودم را انجام مي‌دهم.

 

* يعني اين انتقادات که از تو شده که صادقيان تکروي مي‌کند را قبول نداري؟

- من کجا تکروي کردم؟! در بازي‌هاي قبلي هم گل زدم، هم پاس گل دادم و يک پنالتي هم براي تيم گرفتم. فکر مي‌کنم عملکردم خوب بوده و بازي‌‌هاي بدي انجام ندادم. نمي‌دانم چرا چنين بحث‌هايي در موردم مطرح شده. اگر من تکروي کردم پس اين همه آمار را چطور بر جا گذاشتم؟ آيا خوب است من هم مصاحبه کنم و بگويم خلعتبري تکروي مي‌کند؟! محمدرضا يک بازيکن فوق‌العاده تکنيکي و دريبل‌زني است که من خودم به شخصه خيلي فوتبالش را قبول دارم اما بعضي اوقات که او هم نمي‌تواند به موقع پاس بدهد ما هم بايد بگوييم تکروي مي‌کند؟ اين صحبت‌ها اصلا درست و قشنگ نيست.

 

* بگذريم، مقابل سايپا يکي از بهترين‌هاي پرسپوليس‌ بودي و توانستي يک پاس گل زيبا به مسلمان بدهي؟

- خدا را شکر در اين بازي شرايطم خيلي خوب بود. در صحنه گلزني همه‌چيز ايده‌آل و خوب پيش رفت. بچه‌ها هم کمک کردند تا اين گل زيبا به ثمر برسد. خودم هم بازي خوبي انجام دادم. خوشحالم از اين که تيم محبوبم دوباره برنده شد و توانست موقعيتش را درصدر جدول مستحکم‌تر کند.

 

* فکر مي‌کردي در آن شرايط پاست به مسلمان برسد؟

- بله، من خودم در آن صحنه مي‌دانستم مشغول چه کاري هستم و فکرش را مي‌کردم توپم به محسن برسد و او هم آن را تبديل به گل کند. قبلا هم ثابت کرده بودم مي‌توانم چنين پاس‌هايي را ارسال کنم.

 

* در اين بازي عملکردت خيلي خوب بود و دو توپت هم به تير دروازه خورد، افسوس نمي‌خوري؟

- من کار خودم را مي‌کنم اما هر چه قسمت باشد همان مي‌شود. آن دو ضربه‌اي که زدم و به تير خورد بايد بگويم که خيلي بدشانس بودم، خيلي افسوس خوردم که چرا آن دو توپ تبديل به گل نشدند. البته فوتبال همين است نمي‌توان کاري کرد.

 

* مسلمان کلي از پاست تقدير کرده؟

- من و محسن مدت‌ها کنار يکديگر بازي کرديم و مي‌توانيم به راحتي يکديگر را در زمين پيدا کنيم.

 

* دوباره به عنوان فني‌ترين بازيکن ميدان انتخاب شدي، نظرت چيست؟

- بله، در دو بازي قبلي کارشناسان لطف کردند و مرا به عنوان بازيکن برتر ميدان انتخاب کردند. نظر لطف‌شان است و از آنها بابت اين محبتي که نسبت به بنده داشتند تشکر مي‌کنم.

 

* در مصاحبه‌ات گفتي آنهايي را که باعث شدند کي‌روش مرا نبيند نمي‌بخشم؟

- من نگفتم آنهايي که باعث چنين اتفاقي شدند را نمي‌بخشم بلکه گفتم اگر کسي باعث شود به تيم‌ملي راه پيدا نکنم را به خدا واگذار مي‌کنم.

 

* با اين بازي‌هايي که انجام دادي، قبول داري بايد جزو گزينه‌ها باشي؟

- تمام تلاشم را مي‌کنم تا جزو گزينه‌هاي تيم‌ملي باشم. بقيه‌اش به سليقه سرمربي تيم‌ملي بستگي دارد. اگر آقاي کي‌روش صلاح بداند به تيم‌ملي دعوت خواهم شد.

 

* مقابل ملوان انزلي هم گل مي‌زني؟

- هميشه گفتم، باز هم مي‌گويم من درتمام بازي ها مصمم هستم براي پرسپوليس‌ گلزني کنم يا پاس گل بدهم. ما يک بازي بسيار سخت را در انزلي پيش رو داريم. بايد بتوانيم هر 3 امتياز را کسب کنيم.

 

* احتمال دارد ملوان را هم 6 تايي کنيد؟

- (مي‌خندد) مگر قرار است در هر بازي 6 گل بزنيم؟ بازي با مس استثنا بود. حتي شده يک گل بزنيم بايد اين کار را بکنيم و ببريم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها