کد خبر: ۱۹۱۶۲۲
زمان انتشار: ۱۹:۰۵     ۰۲ دی ۱۳۹۲
سرمربي آرسنال با اشاره به 9 سال قهرمان نشدن آرسنال در ليگ اعلام کرد براي قهرماني بايد در ديدارهاي بزرگ خانگي پيروز شد.
ديدار تيم‌هاي آرسنال و چلسي از هفته هفدهم ليگ برتر انگليس امشب (دوشنبه) و از ساعت 23 و 30 دقيقه به وقت‌ تهران در ورزشگاه امارات شهر لندن آغاز خواهد شد.

شکست مقابل تيم‌هاي شهر منچستر و پيروزي مقابل ليورپول،‌ آرسن ونگر را بر آن داشته تا تلاش کند مقابل چلسي که ديگر تيم بزرگ در ليگ برتر انگليس است به پيروزي برسد. شکست 6 بر سه هفته گذشته توپچي‌ها مقابل منچسترسيتي چيزي نبود که به سادگي بتوان از کنار آن گذشت. نمايش‌هاي اينچنيني ممکن است روياي 10 ساله آرسنال براي به قهرماني دوباره در ليگ برتر انگليس را بر باد دهد.

پيش از اين ديدار آرسن ونگر در خصوص رويارويي با چلسي گفت: خيلي وقت است در ليگ نتوانستيم قهرمان شويم. به همين خاطر بايد مقابل تيم‌هاي بزرگ نتيجه‌هاي خوبي بگيريم. اگر نتوانيم اين کار را انجام دهيم، در ادامه فصل با فشار زيادي روبه‌رو خواهيم شد. البته بدون تحمل کردن فشار نمي‌توان در ليگ انگليس کار کرد. در برخي از برهه‌ها فشار بيشتر است و در زمان‌هاي ديگر کمتر. بايد با اين استرس و فشار زندگي کرد. بايد به همه ثابت کنيم که اشتباه مي‌کنند. در حال حاضر هم بسياري ما را زير سوال مي‌برند. از زماني که به منچسترسيتي باختيم، اين موضوع افزايش يافته است.

ونگر ادامه داد: ما مقابل تيم‌هاي بزرگ ليگ هم به پيروزي رسيده‌ايم اما مردم همواره ديدارهايي که شکست خورديم را به خاطر دارند. در ليگ انگليس چيزي که به نظر مي‌آيد اين است که اگر مي‌خواهيد قهرمان ليگ شويد بايد ديدارهاي بزرگ که در خانه خودتان برگزار مي‌شود را با پيروزي پشت سر بگذاريد. ليگ انگليس بسيار مهم است و ما 9 سال است که در آن قهرمان نشده‌ايم. اين موضوع ما را قدرتمندتر از گذشته مي‌کند زيرا اگر هر سال اين جام را به دست بياوريد، ديگر جذابيتي برايتان ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها