کد خبر: ۱۹۱۵۵۲
زمان انتشار: ۱۲:۱۰     ۰۲ دی ۱۳۹۲
فرمانده عملیات الفرات الاوسط گفت که طرح امنیتی برای حفاظت از زائران حسینی شامل سه مرحله می‌شود که این نیروها اکنون در حال اجرای مرحله دوم آن هستند.
 به گزارش 598 به نقل از فارس، «عثمان علی فرهود الغانمی» فرمانده عملیات الفرات الاوسط در مصاحبه با شبکه المنار گفت که طرح امنیتی برای حفاظت از زائران حسینی شامل سه مرحله می‌شود که این نیروها اکنون در حال اجرای مرحله دوم آن هستند.

وی تصریح کرد که مرحله اول این طرح از 25 محرم تا 8 صفر به اجرا درآمده بود که شامل عملیات شناسایی و فراخوانی افراد اضافی به آمار نیروهای امنیتی است.

الغانمی در ادامه گفت که مرحله دوم این طرح  از 9 صفر تا 19 صفر ادامه داشت که شامل انتشار گستره نیروهای مختلف امنیتی و نظامی در دو بخش وزارت کشور و دفاع بود که برای استقبال از میلیون‌ها زائر صورت می‌گیرد و شامل همراهی آنها با پشتیبانی هوایی و عملیات شناسایی است.

وی در مورد مرحله سوم  این طرح گفت که کربلای معلی در ساعت‌های آینده منتظر آن است که این مرحله که سخترین و خطرناکترین و مرحله چالشی است به اجرا گذاشته شود.

الغانمی افزود که تابلوها و اعلامیه هایی بین زائران حسینی پخش شده است که شامل توصیه‌هایی برای تهیه غذا از اماکن ثابت و شناخته شده است.

وی همچنین به زائران توصیه کرد که به شایعه‌ها توجه نکنند مگر زمانی که از آن مطمئن شوند و همچنین از راه‌هایی استفاده کنند که در حیطه نیروهای امنیتی است.

در همین رابطه علی المالکی معاون رئیس شورای استان کربلا گفت از چند ماه پیش 10 تروریست بازداشت شده بودند که باعث شد شیوه‌های جدید تروریست‌ها شناسایی شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها