کد خبر: ۱۹۱۴۷۰
زمان انتشار: ۱۹:۰۶     ۰۱ دی ۱۳۹۲
سرپرست استقلال می‌گوید وزارت ورزش و جوانان با توجه به شرایط استقلال و پرسپولیس باید تدارک ویژه‌ای برای آنها ببیند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، میرشاد ماجدی در حاشیه تمرین امروز (یکشنبه) استقلال درباره آخرین وضعیت جواد نکونام گفت: این بازیکن به کلینیک باشگاه استقلال رفته و بعد از MRI مشخaص شده که کمی کشیدگی دارد. با توجه به سابقه بدنی نکونام مطمئنیم که او به زودی می‌تواند در بازی‌ها ما را همراهی کند. به هر حال با شرایط فعلی باید به گونه‌ای مدارا کنیم.

او در پاسخ به سوالی درباره ساموئل اظهار کرد: مساله این بازیکن به قلعه‌نویی و باشگاه استقلال ارتباط دارد. در قرارداد او بندی وجود دارد که اگر پولش را پرداخت نکنند، می‌تواند در تمرین‌ها حاضر نشود. ما به دنبال پرداخت پول این بازیکن هستیم اما واقعیت این است که پولی وجود ندارد که به او بدهیم؛ چرا که وزارت ورزش و جوانان مطالبات ما را هنوز پرداخت نکرده است. به هر حال امیدوارم که ساموئل صبوری بیشتری کند. همه تیم‌های لیگ برتری مشکل مالی دارند و مشکل مالی استقلال از سال گذشته است. 50 درصد هزینه‌های استقلال را باید هیات مدیره و مدیرعامل تامین می‌کرد و 50 درصد دیگر را وزارت ورزش و جوانان که هنوز وزارتخانه مبلغ متعهد شده را پرداخت نکرده است. این که آنها می‌خواهند پرداخت کنند یا نه را در جریان نیستم. به هر حال پرسپولیس در صدر جدول است و استقلال در آسیا باید بجنگد، به همین دلیل نیاز است تا برنامه ویژه برای آنها تدارک دیده شود.

سرپرست استقلال در پاسخ به سوالی درباره لیست بازیکنان تیمش در آسیا و نگرانی از ارسال دیرهنگام آن مثل اتفاقی که چند سال پیش افتاد، بیان کرد: در آن زمان کارها تخصصی نشده بود. یک نفر باید همه کارها را می‌کرد و با یک دست نمی‌توان چند هندوانه برداشت. الان آقای افضلی کارهای لازم را انجام می‌دهد و ما تا پنجم بهمن ماه وقت داریم تا لیستمان را بفرستیم. خیلی از کارت‌ها را صادر ‌کرده‌ایم و فکر می‌کنم زودتر از موعد هم بفرستیم.

ماجدی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره پژمان منتظری عنوان کرد: این بازیکن از خوب‌های ماست. مسائل اصلی را قلعه‌نویی بیشتر در جریان است و بهتر از او بپرسید. امیدوارم منتظری بداند که به او نیاز داریم. با توجه به کمبود نفرات با رفتن او دچار مشکل هم می‌شویم. دوست داریم این بازیکن در جمع ما باقی بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها