کد خبر: ۱۹۱۲۸۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۰۱ دی ۱۳۹۲
پپ گوارديولا سرمربي تيم فوتبال بايرن مونيخ آلمان روز شنبه و در پي قهرماني اين تيم در رقابت‌هاي جام باشگاه‌هاي جهان گفت کسب پنج عنوان قهرماني در يک سال، موفقيتي بزرگ براي بايرن مونيخ به حساب مي‌آيد.

 

بايرن مونيخ در در ديدار نهايي اين رقابت‌ها موفق شد الرجا مغرب را با نتيجه دو بر صفر شکست دهد.

گوارديولا گفت: بازي را خيلي خوب شروع کرديم، حتي در سي دقيقه نخست بازي در سطح بسيار بالايي در زمين حضور داشتيم، سپس تلاش کرديم تا توپ را در ميدان به گردش در آوريم اما چندان موقعيتي نتوانستيم روي دروازه حريف ايجاد کنيم.

وي افزود: بايد تا آخرين دقيقه بازي و در بالاترين سطح، تلاش کرد و حداکثر توان خود را به کار بست، چون واقعا اين حرفه چنين چيزي را ايجاب مي‌کند.

سرمربي بايرن مونيخ خاطر نشان کرد: حالا سال 2013 پشت سر ما قرار دارد و تمام شده است، پنج عنوان قهرماني واقعا موفقيت بزرگي محسوب مي‌شود و من واقعا به اين باشگاه افتخار مي‌کنم.

وي گفت: کسب آخرين قهرماني براي بايرن مونيخ نيز پيش از هر چيز مديون بازيکنان و مربي قبلي باشگاه است. قهرماني در جام باشگاه‌هاي جهان نتيجه قهرماني در ليگ قهرمانان اروپاست که توسط مربي قبلي بايرن مونيخ به دست آمده است. از زماني که به اين باشگاه پيوستم تلاش کردم از ميراثي که از مربي قبلي دريافت کردم به خوبي مراقبت کنم. حالا تلاش مي‌کنم چيزهايي به اين ميراث اضافه کنم که اميدوارم مثبت باشد.

وي در پايان افزود: بايرن مونيخ دو هفته استراحت خواهد کرد و بعد با آمادگي کامل وارد ميدان خواهد شد. بايد به آينده نگاه کرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها