کد خبر: ۱۹۰۹۵۵
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۳۰ آذر ۱۳۹۲
اگر شما هم جزء آن دسته از کاربرانی هستید که گوشی هوشمند Galaxy S4 یا Galaxy Note 3 دارید، هم‌اکنون زمان آن فرارسیده است تا رمز عبور خود را عوض کنید.

به گزارش پايگاه 598 به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، شرکت MediaTest Digital که وظیفه انجام آزمایش‌های امنیتی روی دستگاه‌ها و نرم‌افزارهای موبایلی را برعهده دارد، در آخرین اقدام خود موفق شد به اطلاعات شخصی و حساس کاربران در حساب‌های کاربری سامسونگ دسترسی پیدا کند.

این مرکز امنیتی بر اساس بررسی‌های خود اعلام کرد که نام‌ها، آدرس‌های مربوط به پست الکترونیکی و رمزهای عبور در حساب‌های کاربری سامسونگ بسیار آسیب‌پذیر بوده‌اند و امکان دسترسی به آن‌ها وجود داشته است.

شرکت MediaTest این خبر را در سیستم خبری Heise Security آلمان منتشر کرد و توضیح داد که حفره امنیتی موجود امکان دسترسی به اطلاعات شخصی ذخیره شده در حساب‌های کاربری سامسونگ را فراهم می‌آورد.

با این اتفاق، مرکز Heise یافته‌های خود را در اختیار شرکت سامسونگ گذاشت و این شرکت کره‌ای برای رفع مشکل یاد شده به سرعت اقدام کرد.

تنها پنج روز پس از آنکه گزارش یاد شده به دست سامسونگ رسید، این شرکت با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که حفره امنیتی یاد شده را از میان برداشته است. البته هنوز هیچ آزمایش امنیتی به صورت مجدد برگزار نشده است تا نشان دهد که گوشی‌های سامسونگ تا چه اندازه ایمن شده‌اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها