کد خبر: ۱۹۰۸۶۹
زمان انتشار: ۱۷:۰۵     ۲۹ آذر ۱۳۹۲
سرپرست تیم فوتبال سایپا گفت: آقای شیرینی! آن زمان که شما کاسب بودی من در 27 سالگی سرپرست سایپا بودم من اگر به اینجا رسیدم براساس توانایی‌های خودم بوده اما شما چه؟

حسین خوش‌نظر درگفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درباره صحبت‌های علی دایی در کنفرانس خبری بعد از بازی تیم‌های پرسپولیس و سایپا که گفته بود سایپایی‌ها حرمت او را نگه نداشتند گفت: من اصلا به آقای دایی اعتراض نکردم و اتفاقا صحبت‌های دایی که گفته بود بخشش محرومیتش به خوش‌نظر ربطی ندارد کاملا درست است و این موضوع اصلا به من مربوط نیست اتفاقا با دیدن برنامه ورزش و مردم و شنیدن صحبت‌های صالحی تا حدودی در این‌باره قانع شدم. وظیفه ما این است که حرمت دایی را نگه داریم. خود دایی هم می‌داند زمانی که دایی از جام‌جهانی برگشت ما در باشگاه پیکان اولین کسی بودیم که از او تقدیر کردیم.

 

وی افزود: دایی اسطوره فوتبال ما است و فکر می‌کنم از او سوال با منظور بدی پرسیده شده که او اینطور پاسخ داده اما بحث من اصلا علی دایی نیست و صحبت‌های من به این دلیل بود که چرا برخوردهای دوگانه صورت می‌گیرد. اینطور به نظر می‌رسد که هر کس سروصدا می‌کند داوری‌ها به سود تیمش می‌شود. شما به بازی پرسپولیس-مس و پرسپولیس سایپا نگاه کنید داور خطای بازیکن پرسپولیس را نگرفت و همان توپ وارد دروازه ما شد. تیم ما جوان است و بد بازی نکردیم که از این باخت ناراحت باشیم. باختیم و فدای سر تک‌تک بازیکنانمان!

وی درباره صحبت‌های سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس مبنی بر اینکه سایپایی‌ها چرا به بخشش دایی ایراد می‌گیرند مگر باشگاه پرسپولیس درباره عودت کارت بازی دروازه‌بان سایپا حرفی زده بود افزود: مگر برای محمدباقر صادقی رای اعلام شده بود؟ مگر درباره این بازیکن رای دادند؟ اگر رای مبنی بر تخلف دروازه‌بانمان اعلام شد و ما از آن تخطی کردیم هرچه خواستند بگویند.

سرپرست تیم فوتبال سایپا درخصوص صحبت‌های همتایش در باشگاه پرسپولیس مبنی بر اینکه او قصد خودنمایی داشته و می‌خواسته خودش را مطرح کند هم گفت: من قربان شیرینی بروم! شیرینی دو سال است در این فوتبال حضور دارد و او باید خودش را مطرح کند نه من. من چه نیازی به جلب توجه دارم؟ آقای شیرینی! آن زمان که شما کاسب بودی من در 27 سالگی سرپرست سایپا بودم من اگر به اینجا رسیدم براساس توانایی‌های خودم بوده اما شما چه؟بهتر است شیرینی سرش به کار خودش باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها