کد خبر: ۱۹۰۸۶۶
زمان انتشار: ۱۶:۵۹     ۲۹ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم ملي کشورمان از علاقه‌اش براي بازگشت به فوتبال انگليس ياد کرد و اينکه تمايل دارد سرمربي تاتنهام شود.
در حالي که اين روزها از کارلوس کي‌روش، سرمربي تيم ملي ايران به عنوان يکي از گزينه‌هاي اصلي هدايت تيم‌هاي فوتبال تاتنهام، منچستريونايتد و وست‌برومويچ ياد مي‌شود، سرمربي 60 ساله کشورمان هم از علاقه‌اش براي بازگشت به ليگ برتر انگليس خبر داد.

به گزارش تسنيم، پس از اينکه آندره ويلاس‌بواس روز دوشنبه از سمت سرمربيگري تاتنهام کنار رفت، مسئولان اين تيم ليگ برتري به دنبال يافتن جايگزيني مناسب براي وي هستند و کي‌روش يکي از گزينه‌هاي اصلي جانشيني هموطن جوان خود در وايت‌هارت لين به شمار مي‌رود.

کارلوس کي‌روش، سرمربي 60 ساله تيم ملي کشورمان که اين تيم را به جام جهاني 2014 برزيل رسانده است در پاسخ به اين پرسش که «اصلاً علاقه‌اي به سرمربيگري تاتنهام داريد؟»، به شبکه تلويزيوني بي‌بي‌سي انگليس گفت: قطعاً همينطور است. تاتنهام تيمي است که خيلي تقديرش مي‌کنم و احترام خاصي براي آن قائلم.

اين مربي پرتغالي در مصاحبه‌اي که با برنامه دنياي فوتبال شبکه تلويزيوني بي‌بي‌سي داشت فاش کرد که در گذشته تماس‌هايي با دنيل لوي، مالک باشگاه تاتنهام داشته است.

کارلوس کي‌روش که پيش از اين در 2 مقطع دستيار سرالکس فرگوسن در منچستريونايتد بوده است همچنان به دنبال بازگشت به ليگ برتر انگليس است. وي در مقطع اول بين سال‌هاي 2002 تا 2003 در کنار فرگوسن هدايت شياطين سرخ را عهده‌دار بود و در مقطع دوم پس از سرمربيگري کوتاه مدتي که در رئال مادريد داشت بين سال‌هاي 2004 تا 2008 در منچستريونايتد دستيار اول فرگي شد.

سرمربي پيشين رئال مادريد و تيم ملي پرتغال و آفريقاي جنوبي اظهار داشت: يکي از آرزوهاي مربيگري‌ام بازگشت به فوتبال انگليس است. من در منچستريونايتد خيلي خوشحال بودم. حضور در اولدترافورد شادترين و برجسته‌ترين دوران حرفه‌اي‌ام به شمار مي‌آيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها