کد خبر: ۱۹۰۷۱۱
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
پرسپولیسی ها در حالی امروز مقابل سایپایی ها صف آرایی می کنند که دوست دارند طعم انتقام شکست بازی رفت را بچشند.

598؛

* تركيب پرسپولیس:

- دروازه‌بان: نيلسون

- مدافعان مياني: سيد جلال حسيني و محسن بنگر

- مدافعان كناري: ميثم حسيني، حسين ماهيني

- هافبك‌هاي تدافعي: رضا حقيقي، مهرداد كفشگري

- هافبك‌هاي نفوذي: پيام صادقيان، محسن مسلمان، محمدرضا خلعتبري

- مهاجم: مهدي سيدصالحي

 

* تركيب سایپا

- دروازه‌بان: محمدباقر صادقي

- مدافعان مياني: سجاد مشكل‌پور، مجيد ايوبي

- مدافعان كناري: ابراهيم شكوري، بابك حاتمي

- هافبك‌هاي مياني: حامد شيري، ابراهيم صادقي، روزبه شاه‌علي‌دوست

- هافبك‌هاي كناري: رضا ناصحي، كاوه رضايي

- مهاجم: سجاد شهباززاده

 

* نگاه فنی:

اولين شكست فصل را سايپا به پرسپوليسي‌ها تحميل كرد و حالا همان بازي به تكرار رسيده. تكراري كه پيش‌بيني‌هاي كاغذي مي‌گويند نتيجه‌اش قرار نيست شكستي دوباره براي قرمزها باشد. به ويژه كه در اين 19 بازي رفته از فصل، پرسپوليس نه تنها هيچ شكستي را در خانه تجربه نكرده بلكه هميشه برنده بوده است.

 

دايي و تيمش اما در اين بازي هدفي بزرگتر را هم با خود به دوش مي‌كشند و آن، حفظ صدرنشيني است. پرسپوليس فقط در صورت پيروزي مي‌تواند به تداوم صدرنشيني خود مطمئن باشد و مساوي يا شكست برابر سايپا، امكان دارد اين تيم را حتي تا رده پنجم پايين بفرستد. آن‌هم در حالي كه فاصله پنج مدعي قهرماني با يكديگر را تك امتيازها پر كرده و هر اشتباه، ممكن است ديگر قابل تكرار نباشد.

 

پرسپوليسي‌ها البته بعد از آن برد تاريخي و شش گله مقابل مس كرمان در بهترين شرايط روحي قرار دارند و از آن سو، سايپا هفته پيش در خانه خود مقابل استقلال صنعتي خوزستان متوقف شد تا سختي‌هايش در بازي امروز دوچندان شود. همين تيم با 15 گل زده يكي از ضعيف‌ترين خطوط حمله ليگ را دارد و قطعا فيرات براي گذر از بهترين مدافعان ليگ كه در 19 بازي تنها 8 گل خورده‌اند، بايد تدبيري ويژه را بيازمايد.

 

كار پرسپوليس اما وقتي سخت مي‌شود كه باشگاه را درگیر حواشی اخیر مي‌بينيم. هنوز کسی نمی داند که آیا در بازي با سايپا بازیکنان آرامش ذهنی دارند يا دوباره وارد بحران فکری می شوند. تزلزل در جایگاه رویانیان برای بازیکنانی که قراردادشان را با او بسته اند صورت خوشی ندارد.

 

پرسپوليس با بردن اين بازي مي‌تواند ركورد هم بزند و سومين پيروزي متوالي اين فصلش را تجربه كند! سايپا اما از 5 بازي آخرش دو تا را برده، يك باخت داده و دو تا تك امتياز هم گرفته كه البته شرايط امروزش در ورزشگاه آزادي و در مواجهه با پرسپوليس صدرنشين، نمي‌تواند شباهتي به بازي‌هاي اين چند هفته داشته باشد.

 

* محسن مسلمان:

هنوز نشده آن ستاره‌اي كه پرسپوليس مي‌خواست اما يك گل و يك پاس گل در سه بازي هم آمار كمي نيست كه به خاطرش، او را سرزنش كرد. مسلمان همانطور كه پيش‌بيني مي‌شد، يكي از مهم‌ترين نقش‌ها را در پرسپوليس و در مثلث تهاجمي پشت سر مهاجم به عهده گرفته و براي درخشش‌اش همه چيز مهياست. يك بازي خانگي، حريفي شايد نه چندان سرسخت و فضايي فراخ براي هنرنمايي دوباره.

 

* سجاد شهباززاده:

همه اميدهاي ساپيا در او خلاصه شده. مهاجمي كه اگر چه تيمش حالا حالاها به پاي صدرنشين نمي‌رسد اما خودش خيلي جلوتر از مهاجمان پرسپوليس ايستاده؛ دست‌كم دو پله. او 7 گله است و بهترين گلزن‌هاي پرسپوليس، با 5 گل به دنبالش. شهباززاده اما قرار نيست با مهاجمان تيم صدرنشين بجنگد. بلكه بازي امروز، سنگ محكي است براي او تا در مقابله با بهترين مدافعان ليگ خودش را بسنجد.

ایران ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها