کد خبر: ۱۹۰۶۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۲۸ آذر ۱۳۹۲
با افشاگري معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس، قطبي اولين مربي ايراني بود كه قيمتش را تا مرز يك ميليارد تومان رساند. اگر چه بعدها قلعه نویي موفق شد به ركورد او برسد.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، حالا كه بحث بدهي 800 ميليوني باشگاه پرسپوليس به اداره ماليات مطرح شده است، مسئولان اين باشگاه به صورت شفاف تر در مورد قرارداد قطبي صحبت مي كنند.

 

باشگاه قرمزها اولا اعلام مي كند اين بدهي براي باشگاه آنها نيست و افشين قطبي بايد جريمه ديركرد پرداخت مالياتش را بپردازد، ثانيا آنها به صورت كاملا شفاف مي گويند كه قطبي براي ليگ هشتم رقم قراردادش يك ميليارد تومان بوده است!

 

چند روز پیش معاون حقوقي باشگاه در اين مورد گفت: «قطبي در زمان حضورش در ايران قراردادي بالغ بر يک ميليارد با باشگاه داشت و فقط 350 ميليون تومان آن را گرفت و قرارداد را فسخ کرد.»

 

به نظر مي رسد با اين افشاگري، قطبي اولين مربي ايراني بود كه قيمتش را تا مرز يك ميليارد تومان رساند. اگر چه بعدها قلعه نویي موفق شد به ركورد او برسد.

 

اما با اين شرايط بايد افشين قطبي را اولين مربي ميلياردي ليگ برتر ناميد كه البته با توجه به فسخ قرار دادش با سرخپوشان هرگز اين مبلغ را دريافت نكرد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها