کد خبر: ۱۹۰۴۶۸
زمان انتشار: ۱۸:۳۴     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
مهاجم پيشين تيم فوتبال پرسپوليس تاکيد کرد مسابقات ليگ برتر بدون حضور تماشاگران در حد بازي‌هاي محلات مي‌شود.
فرشاد پيوس در گفت‌وگو با تسنيم، در مورد ديدار پرسپوليس مقابل سايپاي البرز در هفته نوزدهم ليگ برتر گفت: سايپا تيم يکدست و خوبي است که پرسپوليس نبايد اين تيم را دست‌کم بگيرد. در واقع سايپا خطوط هافبک و حمله خوبي دارد که عناصر دفاعي و هافبک‌هاي پرسپوليس بايد ارتباط بين آنها را قطع کنند تا قدرت اين تيم به حداقل برسد. شاگردان دايي بايد به گونه‌اي عمل کنند که مانند بازي رفت غافلگير نشوند.

«آيا ممکن است پرسپوليس به مانند ديدار مقابل مس کرمان در بازي‌هاي پيش رو بازهم با اختلاف 6 گل به پيروزي دست يابد؟»، مهاجم پيشين پرسپوليس در پاسخ به اين پرسش گفت: روزي که پرسپوليس با مس کرمان بازي کرد روز اين تيم بود. در آن روز شايد اگر بازي 10 دقيقه ديگر نيز ادامه داشت پرسپوليس با نتيجه‌اي سنگين‌تر و عجيب‌تر مس را شکست مي‌داد.

وي در خصوص استقبال کم تماشاگران از بازيهاي ليگ نيز گفت: واقعاً عوامل زيادي در استقبال کم تماشاگران موثر است با اين حال من معتقدم اگر تماشاگر نباشد بازي‌هاي ليگ مانند ليگ محلات مي‌شود. جدا از اين، من از استقبال کم تماشاگران پرسپوليس ناراحتم، چون در شرايطي که پرسپوليس به حمايت تماشاگران احتياج دارد آنها حتماً بايد از تيم‌شان حمايت کنند، چون پرسپوليس هميشه پرهوادارترين تيم ايران و آسيا بوده و بدون حضور تماشاگر با مشکلات زيادي مواجه مي‌شود.

مهاجم پيشين پرسپوليس با ابراز اميدواري از اينکه محروميت علي دايي بخشيده شده و او در ديدارهاي پيش رو سرخپوشان را همراهي کند، گفت: اميدوارم محروميت دايي بخشيده شود اما جدا از اين مسائل من اعتقاد دارم دايي نبايد به مسائل حاشيه‌اي بپردازد، چون او با توانايي و شخصيتي که دارد با تمرکز در کارش مي‌تواند پرسپوليس را به قهرماني برساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها