کد خبر: ۱۹۰۴۵۷
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
مصدوميت مهاجم آرژانتيني منچسترسيتي ممکن است او را تا 2 ماه از ميادين دور کند و شانس حضور در جدال تيمش برابر بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا را از وي بگيرد.
مصدوميت اخير سرخيو آگرو در جريان پيروزي 6 بر 3 منچسترسيتي برابر آرسنال در هفته شانزدهم ليگ برتر انگليس ممکن است او را از بازي برابر بارسلونا در ليگ قهرمانان اروپا محروم کند.

به گزارش تسنيم، مانوئل پيگريني، سرمربي شيليايي منچسترسيتي پس از بازي شب گذشته (سه‌شنبه) تيمش برابر لسترسيتي در جام اتحاديه انگليس، بازي که با پيروزي 3 بر يک شاگردان او و صعودشان به نيمه نهايي اين رقابت‌ها همراه بود، اعتراف کرد آگرو به سبب مصدوميت ساق پايش ممکن است تا 8 هفته از ميادين دور باشد و به اين ترتيب فرصت حضور در بازي سيتي و بارسلونا در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا را از دست بدهد.

پيگريني اظهار داشت: آگرو حداقل يک ماه خانه‌نشين خواهد بود و حتي امکان دارد اين مدت به 2 ماه هم افزايش پيدا کند. من پزشک نيستم. وضعيت او خيلي سخت است اما پزشکان تيم گفته‌اند که او حداقل يک ماه تا 8 هفته خانه‌نشين خواهد شد. وضعيت آگرو خيلي پيچيده است. او مطمئناً يک ماه در کنار ما نخواهد بود.

در صورتي که پزشکان تشخيص دهند آگرو بايد 8 هفته کامل خانه‌نشين شود او 12 بازي تيمش را از دست خواهد داد و بازي رفت برابر بارسلونا يکي از آنها خواهد بود. او علاوه بر اين بازي، جدال سيتي با ليورپول، تاتنهام، چلسي در ليگ برتر و بازي برابر بلکبرن در دور سوم جام حذفي انگليس را از دست خواهد داد.

بازي رفت تيم‌هاي منچسترسيتي و بارسلونا در مرحله يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا 18 فوريه (سه‌شنبه 29 بهمن) در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها