کد خبر: ۱۹۰۳۲۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۷     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
سرمربي چلسي از شکست برابر ساندرلند ناراحت است. او تيمش را مستحق باخت در اين ديدار نمي‌داند.

چلسي در يک چهارم نهايي جام اتحاديه انگليس با نتيجه‌ دو بر يک برابر ساندرلند تن به شکست داد و از دور رقابت‌ها کنار رفت.

ژوزه مورينيو، سرمربي چلسي از شکست تيمش برابر ساندرلند ناراحت است. در اين ديدار ابتدا چلسي با گل به خودي بازيکنان ساندرلند پيش افتاد، اما بازيکنان ميزبان در دقيقه‌ 88 بازي را به تساوي کشاندند تا کار به وقت‌هاي اضافه کشيده شوند. در وقت اضافي دوم اين تيم ميزبان بود که در دقيقه‌ 118 گل پيروزي را به ثمر رساند و جواز صعود به دور بعد را به دست آورد.

سرمربي چلسي پس از پايان بازي گفت: از اين شکست ناراحت هستم، چرا که بازي خوبي را به نمايش گذاشتيم. در بيشتر زمان‌هاي بازي توپ و ميدان را در اختيار داشتيم، اما در خط حمله نمايش خوبي نداشتيم و نتوانستيم از فرصت‌هاي خود استفاده کنيم. در ديدار برابر ساندرلند بارها بر روي دروازه‌ حريف موقعيت ايجاد کرديم،اما قدر فرصت‌هاي خود را ندانستيم تا در نهايت اين ساندرلند باشد که به دور بعد راه مي‌يابد.

او افزود: اين براي نخستين بار نيست که چلسي با وجود ارائه بازي خوب تن به شکست مي‌دهد. در ليگ برتر انگليس هم با وجود ارائه بازي زيبا برابر استوک سيتي و اورتون تن به شکست داديم. چلسي در ديدار برابر ساندرلند همچون دو ديدار برابر استوک سيتي و ساندرلند مستحق باخت نبود، اما اين اتفاق رخ داد. در اين ديدار ساندرلند قوي‌تر از چلسي نبود. با اين حال به پيروزي رسيد و به دور بعد صعود کرد.

چلسي در ليگ برتر انگليس با 33 امتياز و تفاضل گل کمتر نسبت به ليورپول در جايگاه سوم قرار دارد. شاگردان مورينيو در حساس‌ترين بازي هفته‌ هفدهم ليگ جزيره دوشنبه هفته‌ آينده به مصاف آرسنال مي‌رود. اين ديدار که در ورزشگاه امارات برگزار مي‌شود براي دو تيم از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است.

در جدول رده‌بندي آرسنال با 35 امتياز صدرنشين است و ليورپول با 33 امتياز و تفاضل گل بهتر نسبت به چلسي در جايگاه دوم است.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها