کد خبر: ۱۹۰۲۹۱
زمان انتشار: ۱۱:۳۸     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
تیم لیگ برتری خواستار جذب دروازه بان کنار گذاشته پرسپولیس شده است.

به گزارش 598 به نقل از نامه، علیرضا حقیقی به خاطر سرپیچی از دستورات علی دایی در جریان دیدار دوستانه با راه آهن از این تیم کنار گذاشته شد.

 

وی که بازیکن روبین کازان محسوب می شود، قصد بازگشت به این تیم را دارد اما شانسی برای بازی ندارد و باید به طور قرضی به تیمی دیگر برود.

 

از سوی دیگر، بعد از مشکل عجیب محمدباقر صادقي، مسئولان باشگاه سایپا به صرافت جذب یک گلر جدید افتاده اند. گزینه نخست آنها یک گلر خارجی بود اما با توجه به اینکه بنا بر قوانین موجود بازیکنان خارجی تا بازگشایی پنجره نقل و انتقالات نیم فصل اروپا حق بستن قرارداد را ندارند، سايپايي‌ها قيد آن را زدند و به دنبال یک گزینه داخلی هستند و تنها گزينه موجود در بازار داخلي علیرضا حقیقی گلر اخراجی پرسپولیس است!

 

حقیقی نیز بدش نمی آید در این تیم که اخیرا با مشکل دروازه بانی مواجه شده بازی کند و شانس حضور در جام جهانی داشته باشد. چرا که بازی در لیگ ایران و پیش چشم کی روش در سال منتهی به جام جهانی می‌تواند او را دوباره در لیست مردان کی روش قرار دهد.

 

از همین رو شنيده مي‌شود حقيقي با پیشنهاد سایپا موافقت کرده و تا چند روز دیگر این انتقال نهایی می‌شود. فقط یک مشکل وجود دارد و آن اینکه روبین کازان به حقیقی اعلام کرده باید به تیمی اروپایی برود و اجازه ندارد در ایران بازی کند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها