کد خبر: ۱۹۰۲۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۳۰     ۲۷ آذر ۱۳۹۲
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «تنها تيمي هستيم كه بارها توانستيم 6 گل به حريفانمان از جمله استقلال بزنيم براي همين اين عدد براي طرفداران بسيار با ارزش است.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، بي‌‌شك محسن بنگر يكي از متعصب‌ترين بازيكنان پرسپوليس به شمار مي‌ رود. مدافع تنومند سرخپوشان كه زوج خوبي را در كنار سيدجلال حسيني تشكيل داده مقابل مس كرمان نمايش بسيار خوبي داشت و علي‌رغم مصدوميت جزئي تا پايان اين ديدار جنگنده كار كرد. محسن بنگر مي‌‌توانست زننده گل هفتم بازي باشد اما به گفته خودش اگر اين گل را مي‌‌زد مزه‌اش از بين مي‌‌رفت.

 

* با اين پيروزي پر گل شرايط در پرسپوليس كاملا ايده‌آل شده؟

- بله، واقعا از اين قضيه خوشحالم. ما در دو بازي اخير خيلي خوب بوديم و توانستيم دوباره به صدر جدول برگرديم. از اين به بعد هم نبايد امتيازي از دست بدهيم و اگر خواهان قهرماني هستيم بايد هميشه خوب و پرانگيزه مقابل رقيبان صف‌آرايي كنيم. بعد از اين برد شيرين شرايط در داخل پرسپوليس خيلي خوب است و بچه‌ها با روحيه‌اي دوچندان منتظر بازي با سايپا هستند.

 

* طلسم شكست‌هاي خارج از خانه را بالاخره شكستيد؟

- ما كه در بازي خارج از خانه مقابل راه‌آهن برنده شديم!

 

* درسته اما در بازي‌هاي شهرستاني تاكنون برد نداشتند؟

- بله، متاسفانه در اين امر تا حالا موفق نبوديم. اميدوارم اين بردها تداوم داشته باشد تا صدرنشيني را از دست ندهيم. اگر خواهان رسيدن به مقام قهرماني هستيم نبايد ديگر در بازي‌هاي خارجي امتياز از دست بدهيم و تمام تيم‌ها را بايد جدي بگيريم. خوشبختانه با اين پيروزي استرس بازي‌هاي شهرستاني را از خودمان دور كرديم و...

 

* در اواسط بازي گويا مصدوم شدي؟

- هفته قبل كمي پايم درد مي‌‌كرد براي اينكه به بازي با مس كرمان برسم بر روي پاي مصدومم فيزيوتراپي مي‌‌كردم. با كمك و تلاش كادر پزشكي به اين بازي رسيدم اما در اواسط بازي با ضربه‌اي كه به پايين كمر خورد دوباره پايم مصدوم شد اما چيز خاصي نبود و من الان آمده‌ام.

 

* يعني اين درد كاملا از پايت خارج شده؟

- كاملا خوب كه نشده اما مطمئنا تا بازي با سايپا به بهبودي مي‌‌رسم و مي‌‌توانم مقابل اين تيم به ميدان بروم.

 

* در يك صحنه كم مانده بود تو هم يك گل براي پرسپوليس بزني؟

- (مي‌‌خندد) بله در آن صحنه من مجبور بودم اما ضربه‌ام گل نشد. البته اگر گل مي‌‌زدم لذت اين پيروزي شيرين از بين مي‌‌رفت!

 

* چرا؟

- چون آن موقع جمع گل‌هايمان 7 مي‌‌شد و براي هواداران بي‌‌معني مي‌‌شد. طرفداران پرسپوليس با عدد 6 به وجد مي‌‌آيند و دوست داشتند ما با اين نتيجه مي‌‌برديم. براي همين اگر من آن ضربه را تبديل به گل مي‌‌كردم مزه شيرين 6 گل محبوب طرفداران را از بين مي‌‌بردم.

 

* واقعا فكر مي‌‌كني چرا عدد 6 اينقدر براي هواداران پرسپوليس با ارزش است؟

- تنها تيمي هستيم كه بارها توانستيم 6 گل به حريفانمان از جمله استقلال بزنيم براي همين اين عدد براي طرفداران بسيار با ارزش است.

 

* اين موضوع به بازيكنان هم سرايت كرده؟

- صددرصد بازيكنان هم به اين شماره علاقمند شدند. حتي وقتي ما چهار و پنجمين گل را زديم دوست داشتيم تعداد گل‌هايمان 6 تا شود و همه براي خوشحالي هواداران تلاشمان را كرديم. حتي بوده در بازي‌هاي گذشته 2، 3 يا 4 گل هم به حريفان زديم اما براي هواداران برد 6 گل بسيار با ارزش و به يادماندني است و فكر نمي‌‌كنم براي هيچ كدام از پيروزي‌هايمان اينقدر خوشحال شوند.

 

* در يك صحنه هم مسي‌ها معتقد بودند خطا كردي و داور يك پنالتي نگرفت؟

- فكر نمي‌‌كنم خطا كرده باشم. زيرا من خطايي نكردم اما اين موضوع را بايد به كارشناسان داوري بسپاريم.

 

* فكر مي‌‌كردي پرسپوليس با اين همه گل ببرد؟

- خير، حقيقتش قبل از اينكه وارد ميدان شويم كل بازيكنان هم قسم و متحد شديم هر طور شده اين بازي‌ را ببريم و 3 امتياز را بگيريم چرا كه همگي معتقد بوديم نبايد امتيازي از دست بدهيم تا از كورس قهرماني و بقيه تيم‌هاي صدرنشين عقب نمانيم. به همين دليل ما براي كسب 3 امتياز و پيروزي وارد ميدان شديم اما اصلا فكرش را نمي‌‌كردم با 6 گل برنده شويم. خدا را شكر بردمان همراه با گل‌هاي زيبا و فراوان اتفاق افتاد.

 

* تازه وارد‌ها و خريدهاي جديد هم گلزني كردند؟

- بله، محسن مسلمان و فرزاد‌ حاتمي هم با گل هايشان نشان دادند بازيكنان بزرگي هستند اين دو نفر نيز واقعا عالي بودند.

 

* نيلسون كلي از تو و سيدجلال حسيني تعريف كرده و گفته با اين دو نفر من آرامش مي‌‌گيرم؟

- ما همه وظيفه‌مان را انجام مي‌‌دهيم. نيلسون هم واقعا دروازه‌بان خوب و با هوشي است. ما هم با ديدن او در پست خط دفاع خيالمان راحت است و با آرامش كارمان را دنبال مي‌‌كنيم. نيلسون مقابل مس يكي از بهترين‌ها بود و 3، 4 موقعيت را با هوش بالا مهار كرد.

 

* تك‌تك بازيكنان پرسپوليس جزو مهره‌هاي كليدي هستند و انگار پرسپوليس با اين بازيكنان خوب به تيم منسجمي تبديل شده؟

- صددرصد با حرفتان موافقم. ما بازيكنان خوب و بزرگي داريم و دو بازيكن كليدي هم در نيم فصل اضافه كرديم و خدا را شكر تيم يكدست و منسجمي داريم. در آن جلو مثلث وحشتناكي داريم و سه بازيكن در اين مثلث واقعا كولاك مي‌‌كنند.

 

* كدام‌ها؟

- محسن مسلمان، پيام صادقيان و خلعتبري 3 بازيكن اين مثلث هستند به عنوان يك بازيكن و مدافع اگر من در تيم مقابل و سه بازيكن فوق در تيم مقابلم باشد از ديدنشان وحشت مي‌‌كردم! واقعا محسن و پيام و محمدرضا عالي بازي مي‌‌كنند و مي‌‌توانند هر تيمي را بهم بريزند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها