کد خبر: ۱۹۰۱۱۰
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۲۶ آذر ۱۳۹۲
هافبک اسپانيايي چلسي به ستايش از ديديه دروگبا پرداخت و او را اسطوره باشگاه چلسي لقب داد. ماتا گفت همه در استمفوردبريج از دروگبا استقبال خواهند کرد.
چلسي در يک هشتم نهايي ليگ قهرمانان اروپا بايد به مصاف گالاتاسرايي برود که دست به شگفتي زد و با شکست تيم بزرگ و پرمهره‌اي چون يوونتوس جواز صعود به مرحله يک هشتم نهايي را کسب کرد.

به گزارش ايسنا،رويارويي چلسي - گالاتاسراي براي يک بازيکن از جذابيت زيادي برخوردار است و او ديديه دروگباست که سال‌ها با پيراهن چلسي درخشيد و موفق شد با اين تيم قهرماني در ليگ قهرمانان اروپا در فصل 2011-2012 را کسب کند.

خوآن ماتا در گفت‌وگويي با سايت رسمي باشگاه چلسي به ستايش از دروگبا پرداخت و او را اسطوره استمفوردبريج لقب داد. هافبک اسپانيايي چلسي گفت: رويارويي با گالاتاسراي اين فرصت را به ما مي‌دهد که با يکي از بهترين بازيکنان تاريخ باشگاه چلسي ديدار کنيم. از اين که دروگبا را در زمين مي‌بينيم، بسيار خوشحال هستم و خود را خوش شانس مي‌بينم.

ماتا فصل گذشته عملکرد بسيار خوبي در چلسي داشت و يکي از بهترين بازيکنان ليگ جزيره بود. با اين حال با آمدن ژوزه مورينيو به نيمکت ذخيره‌ها منتقل شده و جايگاه خود را در ترکيب اصلي از دست داده است.

او گفت: دروگبا اسطوره باشگاه چلسي است. همه ما از بازگشت او به استمفوردبريج خوشحال خواهيم شد؛ همچنان‌ که معتقدم او نيز از اين بازگشت خوشحال خواهد شد. دروگبا در چند سالي که در چلسي بازي کرد عملکرد خيره‌کننده‌اي داشت و بارها با پيراهن اين تيم گلزني کرد. او بازيکن بزرگي است و همه در چلسي به او احترام مي‌گذارند.

دروگبا، مهاجم گالاتاسراي هم که روي تک گل تيمش برابر يوونتوس تاثيرگذار بود، از رويارويي با چلسي در اين مرحله بسيار خوشحال است. او در صفحه اجتماعي خود در توييتر نوشت: من خوشبخت‌ترين فرد ليگ قهرمانان اروپا هستم؛ چرا که در هر دو ديدار رفت و برگشت در خانه‌ام به ميدان مي‌روم.

ديدار رفت دو تيم چهارشنبه 26 فوريه و ديدار برگشت سه‌شنبه 18 مارس خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها