کد خبر: ۱۸۹۸۰۱
زمان انتشار: ۲۳:۲۴     ۲۵ آذر ۱۳۹۲

مهدی تاج در گفتگوی دیروز خود با بانک ورزش اعلام کرد که باشگاه هایی که امسال در لیگ آسیا حضور دارند باید در مرحه گروهی قید ملی پوشان خود را بزنند و با سایر نفراتشان در این مسابقات شرکت کنند!
دلیل هم واضح است، تیم ملی فوتبال کشورمان باید خود را برای مسابقات جام جهانی برزیل آماده کند و در اردوهای تدارکاتی که از اوایل فروردین ماه آغاز می شود کارلوس کی روش به همه بازیکنان خود نیاز دارد تا در فرصت باقیمانده، ملی پوشان بیش از پیش باهم هماهنگ شوند. اما سوالی که این روزها به شدت ذهن مخاطبین را درگیر خود کرده این است که باشگاه های لیگ برتری که سال قبل پس از هزینه های میلیاردی و زحمت فراوان توانسته اند جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به‌دست آورند این وسط چه سرنوشتی پیدا می کنند؟ همه می دانند که ملی پوشان هر تیم اسکلت اصلی آن تیم را تشکیل می دهند و مثلا در تیم استقلال، امیرقلعه نويی بدون حضور نکونام، تیموریان، حیدری، بیک زاده، منتظری و صادقی باید منتظر چه سرنوشتی برای تیمش باشد؟

تیم سپاهان هم دست کمی از استقلال ندارد. رحمان احمدی، احسان حاج صفی، امید ابراهیمی، شجاع خلیل زاده و یعقوب کریمی از ملی پوشان دعوت شده در آخرین لیست کی روش هستند و کرانچار مطمئنا بدون حضور آنها کار بسیار دشوار و طاقت فرسایی را برای رویارویی با حریفان آسیایی‌اش دارد. تراکتوری ها هم از همین الان استرس نبودن حامد لک و کریم انصاری فرد را دارند و اعتراض خودشان را هم به گوش مدیران فدراسیون رسانده اند.

 البته تا اینجای کار اعتراض باشگاه ها  به جایی نرسیده است. ظاهرا طرفداران میلیونی استقلال، تراکتور و سپاهان باید این فصل از لیگ قهرمانان آسیا را به فراموشی بسپارند و دلخوش به موفقیت بازیکنانشان در جام جهانی باشند. امیدواریم این تصمیم عجیب فدراسیون فوتبال که نمونه اش را در هیچ یک از کشورهای حاضر در جام جهانی هم نمی شود دید سرانجام خوبی داشته باشد و به موفقیت تیم ملی دربرزیل ختم شود تا بیش از این، موجب دلسردی فوتبالدوستان نشود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها