کد خبر: ۱۸۹۷۵۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۰     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تاتنهام با وجود تحقير شدن مردانش براي دومين بار در عرض يک ماه تاکيد کرد قصد کنار کشيدن از سمت خود را ندارد.
تيم فوتبال تاتنهام شب گذشته (يکشنبه) در هفته شانزدهم ليگ برتر انگليس ميزبان ليورپول بود و برابر اين تيم با نتيجه سنگين 5 بر صفر تن به شکست داد. اين شکست تحقير‌آميز خانگي در شرايطي در کارنامه تاتنهام ثبت شد که مردان آندره ‌ويلاس‌بواس ماه گذشته هم در خانه منچسترسيتي با نتيجه 6 بر صفر تن به شکست داده بودند و از همان زمان شايعه اخراج ويلا‌س‌بواس سر زبان آنها افتاد. اکنون اما اين احتمال قوت گرفته است هرچند خود او تاکيد دارد که حاضر به استعفا و ترک سفيدپوشان وايت هارت لين نيست.

به گزارش تسنيم،ويلاس‌بواس با تاکيد بر اينکه هنوز به توانايي‌هاي تيم رده هفتمي‌اش ايمان دارد و اينکه آنها مي‌توانند ورق را برگردانند، اظهار داشت: من استعفا نمي‌دهم و اهل پا پس کشيدن نيستم. اين شکست براي همه سخت است و فکر مي‌کنم که هواداران بيش از ما از قبول اين نتيجه اذيت شدند. تيم ما پتانسيل حضور در جمع 4 تيم بالاي جدول را دارد اما در ليگ برتر شرايط کمي پيچيده شده است. ما تيم لازم را در اختيار داشته و به توانايي‌هاي يکديگر ايمان داريم، هرچند نتايج آنطوري که مي‌خواهيم رقم نمي‌خورند تا شايستگي‌مان ثابت شود.

ويلاس‌بواس افزود: ما براي ساختن يک تيم قدرتمند تلاش فراواني انجام داده‌ايم و از خريدهاي تابستاني‌مان راضي هستيم. بازيکناني که ما در اختيار داريم همگي طراز اول هستند. هنوز زمان داريم که روي غلطک بيفتيم و به وضعيت‌مان سر و ساماني بدهيم.

سرمربي پرتغالي تاتنهام تصريح کرد: قبول اين شکست براي ما سخت بود. ليورپول در اين بازي تماشايي کار کرد. من مسئوليت اين شکست را برعهده مي‌گيرم اما به بازگشت تيمم به روزهاي خوبش اميدوار هستم. در ليگ برتر اوضاع آنطوري که تصور مي‌کرديم نبوده است پس طبيعي است که همه ناراحت و نااميد به نظر برسند.

ويلاس‌بواس در باره احتمال برکناري‌اش از سمت مربيگري تاتنهام نيز خاطرنشان کرد: دست من نيست که درباره ماندن يا نماندنم تصميم بگيرم. من فقط مي‌توانم کار کنم تا اوضاع بهتر شود. ضرورتي نمي‌بينم که کسي را متقاعد کنم. روندي که ما در ديگر رقابت‌ها در پيش گرفته‌ايم فوق‌العاده بوده است اما در ليگ برتر اينگونه نبوده است. اين واقعيتي است که ما بايد با آن روبه‌رو شويم، چون نتايج ضعيف‌مان در بازي‌هاي خانگي اجازه نداده که در موقعيت بهتري قرار داشته باشيم. انگيزه ما براي بردن جام‌هاي مختلف هنوز هم مانند قديم است و ما هنوز مي‌خواهيم سهيمه ليگ قهرمانان فصل آينده را کسب کنيم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها