کد خبر: ۱۸۹۷۳۳
زمان انتشار: ۲۰:۰۶     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
قهرمان نيم فصل ليگ برتر فوتسال با برگزاري ديدار تيم‌هاي تاسيسات و دبيري در روز هشتم دي‌ماه مشخص خواهد شد.
به گزارش ورزش سه و به نقل از فارس، جلسه هيئت رئيسه ليگ فوتسال امروز در غياب سعيد نجاريان و در حضور سيدرضا افتخاري، علي طاهري، محمدرضا غفاري برگزار شد. در اين جلسه زمان برگزاري ديدارهاي معوقه ليگ برتر مشخص شد. در ابتدا ديدار پتروشيمي و ملي حفاري قرار بود 3 دي‌ماه برگزار شود که با درخواست مسئولان حفاري اين بازي با يک روز تاخير برگزار خواهد شد. برنامه ديدارهاي معوقه به شرح زير است:

معوقه هفته سيزدهم

پنجشنبه 28 آذرماه-ساعت 17:30

فرش آرا – هلال احمر – شهيد بهشتي مشهد

معوقه هفته اول

چهارشنبه 4 دي‌ماه- ساعت 16

پتروشيمي ماهشهر – ملي حفاري

معوقه هفته سيزدهم

يکشنبه 8 دي‌ماه-ساعت 16

تاسيسات دريايي – دبيري تبريز

ملي و حفاري – شهرداري تبريز

با توجه به اينکه هم‌اکنون دبيري با يک بازي کمتر و 30 امتياز در رده دوم قرار دارد (به علت تفاضل گل کمتر نسبت به گيتي‌پسند) بازي اين تيم مقابل تاسيسات دريايي تکليف قهرمان نيم فصل را مشخص خواهد کرد.

همچنين در اين جلسه مقرر شد نيم فصل دوم ليگ برتر از تاريخ 13 مردادماه آغاز شود و ليگ سال آينده هم از اول مردادماه شروع شود.

قرار است جلسه‌اي با حضور مديران باشگاه‌هاي ليگ برتري برگزار شود که احتمال دارد در اين جلسه علي کفاشيان، رئيس فدراسيون فوتبال نيز حضور يابد. احتمالا اين جلسه 11 دي‌ماه برگزار مي‌شود.

هنوز تاريخ دقيق پايان رقابت‌هاي اين دوره ليگ برتر مشخص نشده است. قرار است اين مسابقات 22 اسفندماه خاتمه يابد اما اين احتمال وجود دارد که مسابقات با يک هفته تاخير به پايان برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها