کد خبر: ۱۸۹۷۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۵     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
مديرعامل و سرمربي تيم فوتبال استقلال با چالش‌هاي زيادي در راه قهرماني اين تيم مواجه هستند.
شرايط تيم استقلال و اين باشگاه اين روزها با وجود آنکه آبي پوشان به کورس قهرماني برگشتند قابل پيش بيني نيست و هيچکس نمي‌داند در آينده چه اتفاقي رخ خواهد داد.

به گزارش فارس،يکي از چالش‌هايي که قطعا امير قلعه نويي با آن مواجه خواهد بود بحث ملي پوشان اين تيم است زيرا امسال سال جام جهاني محسوب مي‌شود و با توجه به انگيزه‌هايي که کي روش در بين بازيکنان تيم ملي ايجاد کرده اين روح را در کالبد آنها دميده که هدف تيم ملي فراتر از ارائه بازي هاي خوب در جام جهاني است و طبيعتا ملي پوشان استقلال به دنبال اين موضوع هستند که آسيبي نبينند و يا اينکه در پست‌هايي بازي کنند که هم خودشان دوست دارند و هم کي‌روش.

اين يک بعد قضيه است و مسئله بعدي رفتن و يا نرفتن پژمان منتظري به کشور چين است که مي تواند براي سرمربي استقلال يک چالش باشد. ظاهرا منتظري اين بار تصميم خود را گرفته و اين احتمال وجود دارد که طي 20 روز آينده راهي کشور چين شود شايد به همين منظور است که قلعه نويي مدافع بلند قامت و فصل گذشته تيم اميد پرسپوليس را به تمرينات تيمش فراخوانده است. بعد ديگر قضيه قهر ساموئل به خاطر مشکلات مالي است. عده‌اي معتقدند قلعه نويي فعلا قيد اين بازيکن را زده و قصد ندارد تا پرداخت طلبش از اين بازيکن استفاده کند.

بايد ديد فتح‌الله زاده که هميشه در دقيقه 90 بازيکنانش را از رفتن منصرف مي‌کند آيا مي‌توانند منتظري را در استقلال نگه دارد و يا در اين شرايط بحراني مالي باشگاه استقلال اين بار تسليم خواهد شد؟

فتح‌الله‌زاده که امروز در مصاحبه‌اي گلايه آميز خواستار کمک از سوي وزارت ورزش شده بود بايد هم ساموئل را راضي نگه دارد و هم بازيکن برزيلي که مدنظر قلعه نويي است را جذب کند که البته در اين شرايط کمي دشوار به نظر مي‌رسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها