کد خبر: ۱۸۹۷۲۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۸     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
آناليروز تيم فوتبال استقلال گفت: مهاجمان بايد گلزني کنند اما آنها به خوبي تغذيه نمي‌شوند.
به گزارش ورزش سه و به نقل از سايت باشگاه استقلال،شاهرخ بياني در خصوص بازي استقلال مقابل فجرسپاسي شيراز اظهار داشت: بازي بدي نبود و دو تيم عملکرد خوبي را در اين ديدار از خود به نمايش گذاشتند. فجر مقابل ما خيلي دونده ظاهر شد اما استقلال با تعويض‌هايي که انجام داد در نيمه‌دوم توانست خوب کار کند و به پيروزي برسد. با اين حال ما اعتقاد داريم هنوز به استقلالي که مي‌خواهيم دست پيدا نکرديم و بايد خيلي بيشتر تلاش کنيم تا به شکل واقعي استقلال برسيم.

بياني در ارتباط با مشکل گلزني مهاجمان استقلال اظهار داشت: مهاجمان ما بايد گلزني کنند اما اين‌طور هم نبوده که بگوييم آنها فرصت‌هاي زيادي را از دست داده‌اند. مهاجمان استقلال کمتر صاحب موقعيت گلزني شده و به خوبي تغذيه نمي‌شوند که بايد با تمرينات بيشتر اين مشکل را هم حل کرد.

بياني در خصوص بازي جمعه استقلال مقابل صبا گفت: همه تيم‌ها مقابل استقلال انگيزه دارند و بنابراين اين بازي هم مي‌تواند مثل ديدار ما مقابل فجر سخت باشد. اگر ما مي‌خواهيم جزو مدعيان قهرماني باقي بمانيم نبايد به راحتي امتيازي از دست بدهيم. در نيم‌فصل دوم همه دروازه‌ها و زمين‌ها کوچک مي‌شوند و همين اتفاق امتياز‌گيري تيم‌ها را سخت مي‌کند چرا که همه تيم‌ها دست به بازي تدافعي مي‌زنند و شکست دادن آنها خيلي دشوار مي‌شود. با اين حال من اميدوارم مقابل صبا بتوانيم بازي خوب و کم‌نقصي را به نمايش بگذاريم تا با شکست دادن اين تيم خود را به صدرجدول برسانيم.

پيشکسوت و آناليزور استقلال در پايان اعلام کرد: ما از اينکه بازي‌هاي‌مان با تعداد هوادار کمي در استاديوم برگزار مي‌شود ناراحت هستيم. هوادار هم بخشي از فوتبال است و نبود آنها در ورزشگاه واقعا در پايين آمدن انگيزه بازيکنان تاثير‌ مي‌‌گذارد. از هواداران‌مان مي‌خواهيم به استاديوم بيايند تا با حضور آنها در ورزشگاه بتوانيم به پيروزي برسيم.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها