کد خبر: ۱۸۹۷۱۱
زمان انتشار: ۱۹:۵۲     ۲۵ آذر ۱۳۹۲
کارشناس فوتبال کشورمان گفت: انتقال تيم‌هاي پايتخت از سوي مسئولان و شخص "علي آبادي" ضربه‌ي مهلکي به فوتبال تهران وارد کرد.
ناصر فريادشيران در مورد نقل و انتقال تيم‌هاي پايتخت به شهرستان‌ها گفت: انتقال تيم‌هاي فوتبال به خاطر بحث‌هاي غيررسمي و يک سري اشتباهات از سوي دولت قبلي باعث شد که بدنه‌ي فوتبال متوجه ضررهاي جبران ناپذيري شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، کارشناس فوتبال کشورمان افزود: به عنوان مثال تيم پاس تهران که يکي از بهترين تيم‌ها بود و در تهران ريشه داشت بدون هيچ دليل قانع کننده‌اي به شهر همدان منتقل شد و يا سايپا را به کرج فرستادند و يا تيم صبا که به قم رفت. تيم‌هاي سايپا و صبا تمام فعاليت‌ها و تمريناتشان را در تهران انجام مي‌دهند و تنها براي انجام مسابقه به شهر خود مي‌روند و يا تيم پيکان که يکي از تيم‌هاي ليگ برتري بود و پس از منتقل شدن به قزوين و نبود امکانات از ليگ سقوط کرد.

وي تصريح کرد: مسئولان و تمام کساني که در رأس کار هستند براي منافع خودشان و حتي کسب يک رأي و گسترش محبوبيتشان باعث سقوط و کناره‌گيري بسياري از تيم‌هاي خوب و مطرح شدند.

فريادشيران افزود: تيم پاس يک تيم ريشه‌‌دار و بازيکن‌ساز بود. بسياري از مربيان تيم‌ها که در حال حاضر مشغول به فعاليت هستند روزي در پاس بازي مي‌کردند و از اين تيم بالا آمدند. اما جاي تأسف است که به خاطر سياست‌هاي غلط، فوتبال تهران را نابود کردند.

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: تيم‌هاي پايتخت‌نشين از سرمايه‌هاي مالي و امکانات بالايي برخوردار بودند اما فقط به خاطر بحث‌هاي غيرورزشي و گرفتن رأي بيشتر به نابودي کشيده شدند و اکنون تهران به جز 3 تيم استقلال، پرسپوليس و نفت تيم ديگري ندارد. البته قابل ذکر است که قصد انتقال آن‌ها را نيز داشته‌اند.

وي افزود: هم‌اکنون زمزمه‌هايي مبني بر بازگشت پاس به تهران شنيده مي‌شود که باعث خوشحالي است. تيم پاس مکتب نظم و اخلاق است بازيکنان پرآوازه‌ايي چون مهاجراني، بهزادي، واثقي، مديرروستا، مناجاتي ، نصرتي، نکونام و خيلي‌هاي ديگر در تيم پاس پرورش يافته‌اند. تيم فوتبال پاس آنقدر غني است که حتي داراي نشريه بود و در نازي‌آباد تهران آکادمي داشت.

فريادشيران تصريح کرد: من به شخصه حاضرم براي بازگشت تيم پاس به تهران کمک کنم. اگر اين تيم به تهران بيايد و در اولين سال حضورش به ليگ برتر صعود کند، بدون شک يکي از مدعيان خواهد شد.

کارشناس فوتبال کشورمان اظهار داشت: پورمختار، رئيس کميته اصل 90 و عضو هيئت مديره تيم الوند و تمامي مسئولان بايد اجازه دهند تا اين تيم به خانه‌ي خودش برگردد چراکه بازگشت تيم پاس به تهران براي تيم الوند و هواداران آن تيم نيز بسيار تاثير گذار خواهد بود بنابراين بهتر است که مسئولين دست از لجبازي بردارند.

وي خاطرنشان کرد: تيم فوتبال پاس آنقدر ريشه‌هاي محکمي دارد و تا به اينجا خوب کار کرده است که بيشتر شهرستان‌ها نام آن را بر تيم‌هايشان گذاشته اند. اگر تيم پاس به تهران بيايد، فوتبال تهران قوي خواهد شد و قوي شدن فوتبال تهران يعني فوتبال کشور ايران پيشرفت کرده و تغييرات چشمگيري پيدا مي‌کند. براي بهبود فوتبال در سطح کلان بايد از سطح‌هاي پايين و جزئي شروع کنيم و اينگونه است که مي‌توانيم شاهد فوتبال خوب و تماشاگر‌پسند باشيم. اميدوارم شايعه پيوستن تيم پاس به تهران هر چه زودتر تحقق يابد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها