کد خبر: ۱۸۹۴۳۰
زمان انتشار: ۱۷:۴۶     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفتگو با پایگاه ۵۹۸:
نماینده مرد تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش و اصرار اروپایی ها برای دیدار با فتنه گران نشان دهنده و تاییدگر ارتباط و حمایت اروپایی ها بخصوص انگلستان از فتنه گران سال 88 است. اقدام هیئت پارلمانی اروپا اصل موضوع حضور این افراد در ایران را زیر سوال می برد که چرا این ها در اولین حضورشان در ایران برنامه دیدار و مصاحبه با عوامل فتنه گر را دارند و به دیدار آنها می روند.
محمد اسماعیل کوثری عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شوای اسلامی در گفتگو با خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 با اشاره به دیدار روز گذشته هیات پارلمانی هشت نفره اروپایی با دوتن از متهمین فتنه 88 در سفارت یونان اظهار داشت: بحث اصلی در مورد این دیدار این است که هیئت پارلمانی اروپا که بنای رفت و آمد و تبادل نظر با مجلس ایران را دارند چرا قدم اول در ایران را با فتنه گران سال 88 بر می دارد.

نماینده مرد تهران در مجلس شورای اسلامی افزود: تلاش و اصرار اروپایی ها برای دیدار با فتنه گران نشان دهنده و تاییدگر ارتباط و حمایت اروپایی ها بخصوص انگلستان از فتنه گران سال 88 است.



اسماعیل کوثری بیان نمود: اقدام هیئت پارلمانی اروپا اصل موضوع حضور این افراد در ایران را زیر سوال می برد که چرا این ها در اولین حضورشان در ایران برنامه دیدار و مصاحبه با عوامل فتنه گر را دارند و به دیدار آنها می روند.

عضو کمیسیون امنیت ملی گفت: بر اساس برنامه ای که رخ داد مسئولین برنامه ریز این سفر باید بدانند که هدف اصلی هیئت اروپایی اهدافی به غیر بحث و تبادل نظر در مورد مسائل منطقه‌ای و پارلمانی با نماییندگان مجلس می باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۸
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۰۱ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
۹
۱
علی لاریجانی
جمعه 22 آذر 1392
در اجلاس سالانه حزب مؤتلفه:
آمریکایی‌ها توافق کرده ‌اند، جرات دارند زیرش بزنند

علی لاریجانی
یکشنبه 24 آذر 1392
در قم:
اقدام اخیر آمریکا سوء‌ تفاهم‌ برانگیز است
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۰۵ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
۵
۷
چون محبوب ملت هستند آقای بی خود
پاسخ
مالک
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۲۷ - ۲۴ آذر ۱۳۹۲
۳
۲
بسمه تعالی
سردار عزیز، آقای روحانی جک استرو انگلیسی را برای تبادل نظر به ایران دعوت نکردند بلکه برای ...
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها