کد خبر: ۱۸۹۳۵۳
زمان انتشار: ۱۴:۴۵     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
مهاجم تيم فوتبال استقلال گفت: هواداران استقلال مطمئن باشند در دربي همه تلاشم را مي‌کنم که مثمر ثمر باشم و قسم مي‌خورم با تمام وجود بازي کنم.

مهرداد اولادي در گفت‌وگو با تسنيم درباره پيروزي يک بر صفر استقلال مقابل فجرسپاسي شيراز، انتقاداتي که به بازي‌هاي آبي‌‌پوشان مي‌شود، حضورش در استقلال و ... به اظهارنظر پرداخت.
* از بازي مقابل فجر آغاز کنيم.
بازي بدي نبود. با وجود اينکه کل تيم را در اختيار نداشتيم مي‌توانستيم گل‌هاي بيشتري به فجر بزنيم. اگر در دقايق اول بازي موفق به گلزني مي‌شديم گل‌هاي بعدي را راحت‌تر به فجر مي‌زديم. با اين حال مهم 3 امتياز بازي بود که ما به آن دست پيدا کرديم.
* البته فجر هم مقابل شما بازي خوبي را به نمايش گذاشت...
فجر تيم خوبي است که با حضور آقاي ياوري قدرتمندتر از نيم فصل اول شده است. او مربي باتجربه‌اي است که در هر تيمي حضور داشته موفق بوده است.
* چرا استقلال خوب بازي نمي‌کند؟
در اين زمينه بايد کارشناسان نظر دهند ولي من يک خواهش از هواداران استقلال دارم. اگر آنها تيم‌شان را دوست دارند به ورزشگاه بيايند و از استقلال حمايت کنند. روز گذشته روي نيمکت بچه‌ها مي‌گفتند چرا هواداران به ورزشگاه نمي‌آيند.
*البته عدم حضور تماشاگران دلايل خاص خود را دارد.
من هم قبول اين مورد را قبول دارم. انجام بازي در وسط هفته، سرماي هوا و گراني بليت‌ها روي عدم استقبال تماشاگران تاثير گذاشته است. کمترين قيمت يک بليت 5 هزار تومان است و مردم با اين شرايط به سختي مي‌توانند به ورزشگاه بروند. اميدوارم در اين زمينه فکري شود تا مردم استقبال بيشتري از بازي‌ها داشته باشند.
*  فکر نمي‌کني يکي از دلايل استقبال کم تماشاگران کيفيت بازي‌هاي استقلال باشد؟
فکر نمي‌کنم چنين چيزي باشد. استقلال بد بازي نمي‌کند. روز گذشته تيم فجر مقابل استقلال بسته بازي مي‌کرد و يا حتي تيم کاسپين قزوين نيز چنين روشي را پياده کرده بود. پيش از اين در تيم پرسپوليس حضور داشتم و مي‌دانم تيم‌هايي که مقابل پرسپوليس و استقلال به ميدان مي‌روند انگيزه زيادي دارند.
*اما پرسپوليس اين هفته 6 گل به مس کرمان زد.
در فوتبال هزار و يک اتفاق مي‌افتد و اگر مس گل اول را زده بود شايد نتيجه ديگري در آن بازي رقم مي‌خورد. تيم استقلال شايد خيلي خوب بازي نکند ولي بد هم بازي نمي‌کند. مطمئناً استقلال هفته به هفته بهتر مي‌شود.

* بهتر نيست در نوک حمله بازي کني تا بيشتر از توانايي‌هايت استفاده کني؟
2، 3 سال است که در نوک حمله بازي نکرده‌ام اما زماني که در تيم ملوان به عنوان بازيکن سرباز بازي مي‌کردم، پورغلامي سرمربي ملوان از من در نوک حمله استفاده مي‌کرد و در آن سال گل‌هاي زيادي به ثمر رساندم. مهم اعتقاد مربي است و او هر جا صلاح بداند بازي مي‌کنم. نه تنها من، بلکه همه بازيکنان مطيع سرمربي هستند. شرايط بازي در تيم‌هاي استقلال و پرسپوليس متفاوت است و مربي هر جا صلاح بدانند بايد بازي کرد.
البته صحبت شما را قبول دارم که اگر در نوک حمله بازي کنم مثمرثمرتر هستم. در ليگ امارات و يا پرسپوليس نيز که در نوک حمله بازي مي‌کردم سالي حداقل 10 تا 11 گل مي‌زدم. اکنون صلاحديد مربي است و من اعتراضي به اين مسئله ندارم چون پيراهن استقلال را مي‌پوشم و از اين پيراهن نان سر سفره خانواده‌ام مي‌برم، بنابراين دوست دارم تمام تلاشم را بکنم تا بهترين عملکرد را با پيراهن استقلال داشته باشم.
* پس از گلي که مقابل کاسپين قزوين به ثمر رساندي، پشتک‌هاي معروفت را زدي که ظاهرا با انتقاد برخي‌ها روبه‌رو شد.
من چون 2 روز قبل از اين ديدار مصاحبه کرده و گفته بودم که اگر گل بزنم پشتک مي‌زنم و از طرفي هم به هواداران استقلال قول داده بودم نخستين گلم را به ثمر برسانم. تصميم گرفتم پشتک بزنم. بايد بگويم از اين پس هر گلي که بزنم پشتک خواهم زد.
* با توجه به اينکه قبلا در پرسپوليس حضور داشتي، هواداران استقلال منتظر گلزني تو در دربي هستند. در اين زمينه چه صحبتي داري؟
من پيراهن هر تيمي را که مي‌پوشم همه وجودم را براي آن مي‌گذارم. نمي‌گويم سال به سال تيمم را تغيير مي‌دهم اما حتما استنباطي داشتم که به استقلال آمدم. هواداران استقلال مطمئن باشند در دربي همه تلاشم را مي‌کنم که مثمر ثمر باشم و با تمام وجود بازي مي‌کنم. انگيزه‌ام براي اين بازي خيلي زياد است و روز دربي هر چند دقيقه که بازي به من برسد با تمام وجود بازي مي‌کنم.
* خيلي از هواداران استقلال مي‌خواهند بدانند اگردر دربي موفق به گلزني شوي، پشتک مي‌زني؟
باور کنيد تاکنون به اين مسئله فکر نکرده‌ام. نمي‌دانم پس از گلزني در دربي چه کار مي‌خواهم بکنم اما چون پيراهن استقلال را مي‌پوشم و از اين تيم نان سر سفره خانواده‌ام مي‌برم قسم مي‌خورم با تمام وجود در دربي بازي کنم. اميدوارم بتوانم در استقلال مثمر ثمر باشم.

* اما قطعا روز دربي با واکنش مثبت هواداران پرسپوليس روبه‌رو نخواهي شد.
صددرصد همين‌طور است. فوتبال اکنون حرفه‌اي شده و هواداران پرسپوليس حق دارند ناراحت باشند ولي آنها اين مسئله را در نظر داشته باشند که عمر فوتبال بازيکنان کوتاه است. من به آينده نگاه کردم که به استقلال آمدم. هميشه جزو نفرات دعوت شده به تيم ملي بودم و با تيم ملي به جام‌جهاني صعود کرديم. اکنون به استقلال آمدم تا بار ديگر به تيم‌ملي دعوت شوم. به هواداران پرسپوليس حق مي‌دهم ولي آهنها فردا نمي‌پرسند که مهرداد اولادي کجاست.
* از اوايل حضورت در استقلال صحبت کن و اينکه ظاهرا پيام‌هاي تهديد‌آميزي از سوي هواداران پرسپوليس دريافت مي‌کردي.
14، 15 سالي بود که از يک خط تلفن استفاده مي‌کردم و به خاطر چنين مسائلي خطم را خاموش کردم. بايد بگويم صاحب هيچ شبکه شخصي در صفحات مجازي نيستم و صفحه فيس‌بوک ندارم. همه بدانند اگر کسي به اسم من صفحه فيس‌بوک باز کرده است براي من نيست.
اوايل حضورم در استقلال خيلي انتقاد شد و پرسپوليسي‌ها حق دارند که ناراحت باشند چون رفتن من به استقلال براي آنها شوک بود. آنها بدانند نيم فصل اول در تيم بي‌حاشيه نفت حضور داشتم ولي به دليل اينکه من و رضا نوروزي دوست داشتيم به تيم ملي دعوت شويم هر کسي که گل نمي‌زد روي نيمکت مي‌نشست به همين دليل تصميم گرفتم به استقلال بيايم. از طرفي دوست داشتم با مربي بزرگي چون امير قلعه‌نويي کار کنم. او زماني که در سپاهان و تراکتورسازي حضور داشت با همديگر در ارتباط بوديم.

* به موفقيتت در استقلال اميدواري؟
مطمئنم روزهاي خوبي در استقلال سپري مي‌کنم و اگر بيشتر به من ميدان دهند بهترين سال فوتبالي‌ام را مي‌‌گذرانم.
*  بازيکنان استقلال از حضورت در اين تيم استقبال خوبي داشتند؟
بله، واقعا فکر نمي‌کردم بازيکني که در تيم پرسپوليس بوده اين طور مورد استقبال بازيکنان استقلال قرار بگيرد. با 90 درصد بازيکنان استقلال در تيم ملي ارتباط داشتم ولي الان رفاقت‌ها بيشتر شده است و دوستان زيادي پيدا کردم. از بازيکنان و هواداران استقلال ممنونم که من را پذيرفتند. نمي‌خواهم چاپلوسي کنم ولي جو صميمي و خوبي در استقلال وجود دارد. من و پژمان نوري 10 سال است که با يکديگر دوست هستيم و از زماني که در ليگ امارات و پرسپوليس بوديم رفاقت داريم. اکنون نيز در استقلال با آرش برهاني، سياوش اکبرپور، عليرضا نيکبخت‌واحدي، مهدي رحمتي، محمد قاضي و... ارتباط صميمي دارم.
*  از عملکرد خودت راضي هستي؟
فکر نمي‌کنم عملکرد بدي داشته‌ام. انتظارات از من بالا است ولي روزهاي خوبي براي من و استقلال در راه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها