کد خبر: ۱۸۹۲۶۶
زمان انتشار: ۱۲:۱۴     ۲۴ آذر ۱۳۹۲
رييس هيات مديره باشگاه استيل‌آذين گفت: «اين 6 گل يك يادگاري خوب براي دوستاني باشد كه روزگاري 4 تا انگشت‌شان را بالا بردند و به پرسپوليسي‌ها نشان دادند.»

به گزارش 598 به نقل از گل، حسين هدايتي كه بد جوري ادعاي پرسپوليسي بودن دارد، آن قدر از پيروزي سرخ‌ها مقابل مس كرمان خوشحال شده كه در هيچ بحث و گفتگوي ديگري شركت نمي‌كند و فقط دوست داشت تا در مورد 6 تايي شدن مس صحبت كند.

 

وی كه به خاطر برگزاري مراسم عزاداري در منزلش نتوانست براي استقبال از تيم پرسپوليس راهي فرودگاه شود در مورد عدد 6 صحبت‌هاي جالبي مي‌كند: «مظلومي و بقيه دوستان بايد بدانند كه 6 تايي شدن در هر لحظه و دوره‌اي احتمال تكرار شدن دارد و فقط به يك نسل مربوط نمي‌شود.»

 

* بازي پرسپوليس- مس را ديديد؟

- مگر مي‌شد اين بازي را نديد! حيف كه آخرين شب هيات ما امشب (جمعه شب) برگزار مي‌شود وگرنه خودم به فرودگاه و استقبال بچه‌ها مي‌رفتم. تيمي كه 6 تا مي‌زند بايد مورد استقبال قرار بگيرد.

 

* طلسم نبردن پرسپوليس در كرمان هم شكسته شد.

- تيم ما (!) اين جوري است. نمي‌بريم... نمي‌بريم... اگر هم ببريم 6 تا مي‌زنيم و جاي صحبتي باقي نمي‌گذاريم.

 

* رويارويي با مظلومي هم براي پرسپوليسي‌ها خيلي حساس بود.

- با اين كه خدمت آقاي مظلومي ارادت دارم ولي بايد به ايشان بگويم كه توي اين مدت بي‌جهت كري خواند و «چوبله، چوبله» كرد. آقاي مظلومي، با اين 6 تا مي‌خواهي چه كار كني؟ (خنده) من فكر مي‌كنم كه اين 6 گل يك يادگاري خوب براي دوستاني باشد كه روزگاري 4 تا انگشت‌شان را بالا بردند و به پرسپوليسي‌ها نشان دادند. كسي نبايد جلوي پرسپوليسي‌ها از اين جور كري‌ها بخواند چون ممكن است كه شش‌تايي شود. اين موضوع را من نمي‌گويم و در حد حرف نيست چون اين اتفاق بارها در تاريخ تكرار شده!

 

* حسابي روي فرم هستيدها...

- پس چي! اين پرسپوليس خيلي خطرناك است. دست دايي درد نكند... تيم خوبي ساخته و به اين دوست خوبم به خاطر زحماتي كه مي‌كشد خسته نباشيد مي‌گويم. در مورد ماجراي 6 تا هم خودتان بهتر مي‌دانيد كه چقدر سابقه دارد. اين عدد 6 بارها در تاريخ تكرار شده. شش‌تايي كردن متعلق به يك نسل نيست. نسل‌هاي پيش اين كار را كرده‌اند، اين نسل هم كرده و ان‌شاءا... نسل‌هاي بعد پرسپوليس هم ماجراي شش‌تايي‌ها را تكرار مي‌كنند. تاريخ تكرار‌شدني است و داستان شش‌‌تايي‌ها تمام نمي‌شود! (خنده)

 

* البته اين اتفاق در حالي افتاد كه پرسپوليس مشكلات زيادي دارد و رويانيان هم ايران نيست.

- ان‌شاءا... كه با درايت و تلاش مسئولان و مديران باشگاه پرسپوليس مشكلات حل مي‌شوند و البته درود به غيرت اين كادر فني و بچه‌هايي كه به‌رغم صحبت‌هايي كه مي‌شود با جان و دل بازي مي‌كنند. رويانيان هم براي پيگيري كارهاي پرسپوليس به خارج از كشور رفته و ايشان هم براي پرسپوليس زحمات زيادي مي‌كشند.

 

* گويا رويانيان با شما در تماس است.

- بله... درست قبل از شما با ايشان صحبت كردم و اتفاقا ايشان نسبت به من ابراز لطف كردند. من هم به رويانيان خسته ‌نباشيد گفتم و هر دو به خاطر شش‌تايي شدن حريف خوشحال بوديم.

 

* بالاخره پرداخت قسط دوم رضايتنامه خلعتبري هم گردن شما افتاد!

- لطفا الان از اين حرف‌ها نزنيد... اگر كاري كرديم به‌خاطر سربلندي پرسپوليس بوده. دوست ندارم در مورد اين مسايل صحبت كنم.

 

* از كرمان خبر رسيد كه در گفتگوي تلفني شما و علي دايي هم اتفاق‌هاي جالبي افتاده.

- بله، با علي دايي به صورت تلفني صحبت كردم و پيروزي 6 بر صفر پرسپوليس مقابل مس را به سرمربي خوب تيمم تبريك گفتم. در ضمن به علي دايي گفتم اگر در بازي‌هاي حساسي كه در آينده داريم پرسپوليس موفق شود چنين نتايج خوبي بگيرد پاداش ويژه‌اي را براي سرخ‌ها در نظر مي‌گيرم. البته اين پاداش با هماهنگي با مسئولان تيم و آقاي رويانيان براي پرسپوليسي‌ها در نظر گرفته مي‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها