کد خبر: ۱۸۹۱۴۵
زمان انتشار: ۱۵:۰۰     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: «رويانيان است با پيراهن مالديني دکان باز کرده است. او وقتي پول نياز داشته باشد آبي را هم قرمز مي‌بيند.»

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، اين روزها علي فتح الله زاده تلاش زيادي مي‌کند تا مشکلات مالي را برطرف کند. او بابت نرسيدن بودجه کمي بي‌انگيزه شده بود ولي سفر يک روزه به کيش سبب شد تا روحيه او دوباره برگردد و با انگيزه بالا براي حل مشکلات استقلال تلاش کند. مديرعامل آبي‌پوشان در مورد شرايط تيم صحبت هايي کرد که در زير پيش روي شماست.

 

* حاج آقا در کيش ديده شده‌ايد؟

- (باخنده) يک روزه رفتم و اين سفر در روحيه و انگيزه من تاثير بسيار زيادي داشت.

 

* مثل اينکه آنجا حسابي با جت اسکي مانور داده‌ايد؟

- بله، با سرعت 140 کيلومتر در ساعت رفتم به شکلي که همه مي‌گفتند رويانيان کجايي که حاجي قانون شکني کرده و با سرعت غير مجاز مي‌راند.

 

* نترسيديد رويانيان بيايد و شما را جريمه کند؟

- نه، او در خشکي پليس است و در آب هيچ کاري از دستش برنمي‌آيد.

 

* مثل اينکه چند روز گذشته به علت مشکلات مالي روحيه خوبي نداشتيد؟

- بايد بگويم که من هيچ وقت بي‌انگيزه نشدم. مگر طي روزهاي گذشته پول بود که من بازيکنان لازم را جذب کردم. در اين وضعيت همه بازيکني خواستند من گرفتم و با مشکلات مالي جنگيدم. يک بازيکن برزيلي هم گرفتيم که به زودي مي‌آيد و مي‌بينيد که چه هافبک باکيفيتي است. من هيچ وقت نگذاشتم مشکلات مالي کوچکترين تاثيري در تيم‌ بگذارد. اميدوارم مسئولان وزارت ورزش هم هر چه زودتر تکليف ما را مشخص کنند.

 

* ‌بالاخره تکليف حضور شما در ليگ قهرمانان چه مي‌شود؟ اين رقابت‌ها با اردوي تيم‌ ملي همزمان شده است؟

- ما حرف حساب مي‌زنيم و الزامي نداريم که مثل فدراسيون همه جوره در خدمت کي‌روش باشيم. ما طبق قوانين رفتار مي‌کنيم. مگر وقتي تيم‌ملي کره به نيمه‌نهايي جام‌جهاني رفت فوتبال در اين کشور تعطيل شده بود؟ ما هم هزينه مي‌کنيم و مقابل هواداران مسئول هستيم. درست نيست که حق ما را ناديده بگيرند.

 

* اين روزها حرف و حديث زيادي هم پشت سر بيگ‌زاده مي‌شود؛

- هاشم در زمين يک شير است و مثل تراکتور جلو مي‌رود و اگر مدافعان بزرگ جهان نتوانستند مسي را مهار کنند، قطعا بيگ‌زاده مي‌تواند اين کار را انجام بدهد.

 

* گفته مي‌شود در بودجه سال 93 براي استقلال و پرسپوليس‌ پيش‌بيني بودجه نشده است؟

- بالاخره وزارت ورزش و مجلس اختلافاتي با هم دارند و به دنبال راه کار مناسب هستند و مي‌خواهند هر طور شده طي سال آينده تيم‌ها را واگذار کنند.

 

* گودرزي در اين ميان کاري انجام داده است؟

- او تمام تلاش خود را به کار گرفته. بالاخره وزارتخانه چند ماه بدون وزير بوده و حالا سر او خيلي شلوغ است و به زودي وضعيت نرمال را به ورزش برمي‌گرداند.

 

* به نظر شما در ديدار مقابل آرژانتين کدام بازيکن ملي پيراهن مسي را مي‌گيرد؟

- به همه مي‌گويم که اين پيراهن براي بيگ‌زاده است و با هم دعوا نکنند.

 

* رويانيان جلسه‌اي با انصاري داشتند از موضوع اين نشست با خبر هستيد؟

- نه، من اطلاعي ندارم.

 

* گفته مي‌شود که مي‌خواهد پول قرارداد خلعتبري را بدهد.

- اگر اين کار را انجام بدهد که خيلي هم خوب است.

 

* رويانيان گفته انصاري پرسپوليسي است.

- او وقتي پول نياز داشته باشد آبي را هم قرمز مي‌بيند.

 

* او گفته ما آث‌ميلان را آورديم و پيراهن مالديني را فروختيم و حالا استقلال هم بارسلونا را بياورد و پيراهن مسي را بفروشد؟

- ما فوتبال بازي مي‌کنيم و به دنبال اين کارها نيستيم. ما فوتباليست داريم نه فروشنده. رويانيان است که با پيراهن مالديني دکان باز کرده است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها