کد خبر: ۱۸۹۰۳۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت گفت: تا زمانی که آقای برخورداری از مجموعه باشگاه عذرخواهی نکند ما در ورزشگاه تختی بازی نخواهیم کرد.

به گزارش 598،صادق رئیسی‌کیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص برد روز گذشته راه‌آهن سورینت مقابل ملوان پس از چند هفته اظهار داشت: نتایج اخیر ما در اواخر نیم فصل اول و بازی با پرسپولیس روند رو به رشدی داشت. در آن دیدار هم ما استحقاق برد داشتیم. پس از آن دیدار انسجام همراهی و همدلی بازیکنان گل کرد و توانستیم نتایج خوبی کسب کنیم.

وی ادامه داد: در دو دیدار رفت و برگشت از ملوان توانستیم 4 امتیاز کسب کنیم و در دیدار با سایپا هم چنین اتفاقی رخ داد. امیدواریم در بازی با نفت، فولاد و استقلال هم این روند ادامه داشته باشد. به هر حال با یک گل بهار نمی‌شود. ما این برد را فراموش کردیم و تلاش می‌کنیم تا در بازی‌های آینده نیز بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت در مورد صعود این تیم تا رده دوازدهم خاطر نشان کرد: موقعیت فعلی ما نباید تیم را فریب دهد. فاصله ما با انتهای جدول کم است و با یک تساوی امکان دارد به قعر جدول رویم. ما به این جایگاه قانع نیستیم و امیدواریم این روند در بازی‌های آینده ادامه داشته باشد تا بتوانیم جایگاه بهتری را کسب کنیم.

رئیسی‌کیا در مورد اعتراض‌های ابراهیم‌زاده مبنی بر اینکه تنها حمایت این نیست که سرمربی تیم را نگه دارند، عنوان کرد: ما به لحاظ امکانات یکی از تیم‌های خوب لیگ برتر هستیم و شرایط ما را کمتر تیمی دارد. برای تیم‌های پایه‌مان امکانات خوبی فراهم کرده‌ایم که آنها در کورس قهرمانی هستند به همان نسبت هم در تیم بزرگسالان اقدام کرده‌ایم. حمایت ما در همه ابعاد بوده است بعضی دوستان صحبت‌های من را به گونه دیگر تعبیر کردند. وقتی من صحبت از تغییر می‌کنم لزوما تغییر مربی و یا بازیکن نیست. ممکن است این موضوع در رفتارمان باشد. باید رسانه‌ها این مسئله را تغییر دهند که همیشه مفهوم تغییر جابجایی نیست. این مسئله برای ورزش ما مضر است. ثبات همیشه اهمیت دارد و ما هم با همین ثبات توانستیم نتیجه بگیریم.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت در مورد اینکه آیا ادامه بازی‌های این تیم در ورزشگاه اکباتان خواهد بود، گفت: تا زمانی که آقای برخورداری، حراست وزارت ورزش رفتار خود را تغییر ندهد ما در ورزشگاه تختی بازی نخواهیم کرد. اگر او به همان شیوه‌ها ادامه دهد و در همان جایگاه باشد ما دیگر به تختی نمی‌رویم.

وی در مورد اینکه از چه رفتارهای برخورداری معترض است، تأکید کرد: او برای مسئولین باشگاه و همه میهمان‌هایی که به ورزشگاه می‌آیند شئون را رعایت نمی‌کند و در عواملی دخالت می‌کند که عملا از حیطه مسئولیت او بیرون بود. او رفتارهایی کرد که روابط ما و ورزشگاه تختی را مخدوش کرد. 

رئیسی‌کیا در مورد اینکه دیدار برگشت مقابل استقلال که قرار است در ورزشگاه تختی برگزار شود با این روند چه خواهد شد، گفت: ترجیح می‌دهم بازی مقابل استقلال را در ورزشگاه آزادی برگزار کنیم اما با این رفتارهای برخورداری به ورزشگاه تختی نرویم مگر اینکه او عذرخواهی کند. او عزیز ماست اما رفتارهایش مناسب نبود و همین مسئله را هم کلانترزاده مدیر مجموعه ورزشی تختی تأیید می‌کند. رفتارهای او به ورزشگاه تختی که برای دولت است ضربه می‌زند نه من. حالا هم که می‌بینید قرار است آب و گاز ورزشگاه را قطع کنند. او بیاید و به این مسئله جواب بدهد.

مدیرعامل باشگاه راه‌آهن سورینت در مورد اینکه فرزاد آشوبی مدتی به علت مشکلات مالی در تمرینات حاضر نشد، عنوان کرد: نه باشگاه و نه فرزاد آشوبی و نه هیچ بازیکنی به خاطر پول دست به چنین کاری نمی‌زند. بازیکنان ما آنقدر حرفه‌ای هستند که در صورت طلب هم دست به چنین کارهایی نمی‌زنند. باشگاه مشکلات مالی ندارد و علت غیبت آشوبی به این دلیل بود که او چند روز سرما خورده بود و با اجازه کادر فنی و پزشکی در تمرینات حاضر نشد.

وی در مورد اینکه ابراهیم‌زاده مسئله مشکلات مالی را تأیید کرده بود، گفت: باشگاه ما مشکلات مالی ندارد و اگر بازیکنی در تمرینات حاضر نشده به علت مسائل دیگر بوده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها