کد خبر: ۱۸۸۹۲۲
زمان انتشار: ۱۰:۵۱     ۲۳ آذر ۱۳۹۲
سرمربي منچسترسيتي پس از حضور مسعود اوزيل در آرسنال تاکيد کرد به هيچ وجه قصد خريد وي را نداشته است.

 

منچسترسيتي در هفته شانزدهم ليگ برتر انگليس در ورزشگاه خانگي ميزبان آرسنال صدر جدولي خواهد بود. اين ديدار از ساعت 16 و 15 دقيقه به وقت تهران آغاز مي‌شود.

سيتي اکنون با 29 امتياز و اختلافي 6 امتيازي نسبت به آرسنال در رتبه چهارم قرار دارد. تيم مانوئل پيگريني قصد دارد با پيروزي در اين ديدار حساس، خود را بار ديگر به صدر نزديک‌تر کند.

پيگريني که پيشتر هدايت رئال مادريد را به دست داشت، از اينکه تابستان گذشته مسعود اوزيل رئال را ترک کرد و به آرسنال پيوست ابراز شگفتي و اعلام کرد به هيچ وجه فکر نمي‌کرده اين انتقال رخ دهد. او در ادامه تاکيد کرد منچسترسيتي هيچ تلاشي براي خريد اين هافبک آلماني انجام نداده است.

وي در اين زمينه گفت: هيچ گاه قصد خريد اوزيل را نداشتيم. او بازيکن خوبي است و براي من خيلي عجيب بود که رئال مادريد تصميم گرفت وي را بفروشد. او در تيم ما جايگاهي نداشت زيرا در پُست او داويد سيلوا را داريم. تصميم درستي گرفتيم که يک بازيکن مشابه سيلوا نخريديم.

پيگريني در ادامه به تمجيد از آرسن ونگر، سرمربي آرسنال پرداخت و شيوه تهاجمي توپچي‌ها را ستود. وي در اين خصوص هم گفت:‌ به نظر من در اين ديدار هر دو تيم نمايش خيلي خوبي ارائه خواهند کرد. اين موضوع به ذهنيت آنها بازمي‌گردد. برخي از تيم‌هاي بزرگ دوست دارند بيشتر به دفاع کردن بپردازند و روي کارهاي دفاعي بيشترين تمرکز را دارند اما برخي ديگر تلاش مي‌کنند با قرار دادن سه يا چهار بازيکن که در ضد حمله‌ها عملکرد خوبي دارند، تهاجمي‌تر بازي کنند. تيم ما علاقمند است به اين شکل بازي کند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها