کد خبر: ۱۸۸۸۴۰
زمان انتشار: ۲۳:۴۹     ۲۲ آذر ۱۳۹۲
علی دایی پس از بازی مقابل مس کرمان و پیروزی شیرین به مدت 20 دقیقه در رختکن مشغول خواندن نماز و راز و نیاز شد.
علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس پس از پیروزی قرمزپوشان مقابل مس کرمان با 6 گل، به مدت 20 دقیقه در رختکن به خواندن نماز و راز و نیاز با خدای خود پرداخت. این موضوع سوژه هواداران کرمانی در پشت رختکن بود.

 

مهرداد کفشگری هافبک تیم فوتبال پرسپولیس نیز دلیل خوشحالی خود بعد از زدن گل را اعلام کرد. او دراین خصوص گفت: به دلیل فوت یکی از نزدیکترین دوستانم زیر پیراهنم اسم او را نوشتم و خواستم یاد او باشم.

 

وی افزود: خیلی خوشحالم یکی از زیباترین گل‌های لیگ را زدم اما برای من زدن 6 گل تیمی مهمتر بود تا مسائل دیگر. احساس بسیار خوب و عجیبی دارم.

 

همچنین کاروان تیم فوتبال پرسپولیس در فرودگاه کرمان نیز برای سفر به تهران دچار دردسر شد. حدود 700 الی 800 هوادار پرسپولیسی با حضور در فرودگاه کرمان استقبال گرمی از بازیکنان و کادر فنی این تیم و مخصوصا علی دایی داشتند تا حدی که با پا در میانی نیروی انتظامی لیدرها، بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس موفق شدند به پرواز برسند.

 

پس از این بازی و در مقابل ورزشگاه هواداران تیم مس کرمان با در دست داشتن اسکنانس‌هایی آن را به صالحی داور بازی و کمک‌هایش نشان دادند و آنها را پولکی خطاب کردند.

 

البته در حین بازی امروز نیز بارها هواداران مس کرمان دست به این کار زدند.

 

پرسپولیسی‌ها امشب در دو گروه عازم تهران خواهند شد.

فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها