کد خبر: ۱۸۸۶۸۷
زمان انتشار: ۲۱:۲۶     ۲۱ آذر ۱۳۹۲

در حالی که منابع آمریکایی اعلام کردند که سلیم ادریس به دوحه گریخته است، سخنگوی ارتش آزاد سوریه این اخبار را تکذیب و تاکید کرد که وی در مرزهای سوریه و ترکیه است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه وال استریت ژورنال گزارش داد: منابع آمریکایی خبر فرار سلیم ادریس، رئیس ستاد ارتش آزاد سوریه به دوحه قطر را تایید کردند.

روزنامه مذکور گزارش داد که فرار سلیم ادریس به دوحه پس از آن صورت گرفت که "جبهه اسلامی" مقر و انبارهای ارتش آزاد را تحت کنترل خود درآورد.

وال استریت ژورنال گزارش داد که سلیم ادریس به ترکیه رفته و سپس راهی دوحه شده است.

منابع آمریکایی اعلام کردند که پس از حمله "جبهه اسلامی" به مقر ارتش آزاد سوریه، ابهاماتی درخصوص سرنوشت رئیس ستاد ارتش آزاد سوریه وجود دارد.

تعدادی از مسوولان آمریکایی در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان با بیان این که سرنوشت ادریس نامشخص است، افزودند: احتمالا وی خارج از سوریه است.

در همین راستا، جن ساکی، سخنگوی وزارت‌خارجه آمریکا اعلام کرد: واشنگتن که پس از کنترل تروریست‌ها بر مقر ارتش آزاد کمک‌های خود را به حالت تعلیق درآورد، با ادریس و فرماندهی ارتش آزاد سوریه در تماس است تا اوضاع را مورد بررسی قرار دهد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا رئیس ستاد ارتش آزاد سوریه در ترکیه است یا این که توانسته مجددا به سوریه بازگردد، گفت: ما اطلاعات جدیدی درخصوص مکانی که ادریس در آن‌جا است، در دست نداریم.

این در حالی است که لؤی المقداد، سخنگوی ارتش آزاد سوریه در مصاحبه با سایت اینترنتی النشرة اخباری مبنی بر فرار سلیم ادریس به دوحه را تکذیب و اعلام کرد که وی در مرزهای سوریه و ترکیه است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها