سال
ها بود که فدراسيون فوتبال دست خالي روزگار مي گذراند و با بودجه مصوب
وزارت ورزش (سازمان تربيت بدني چند سال پيش) که آن هم گاه درگير دعواهاي
سياسي مي شدو يا کمبود بودجه سر مي کرد،بارها مربيان رده هاي مختلف تيم
هاي ملي از پرداخت نشدن قرارداد خود گفتند و صدايشان به جايي نرسيد ، جز يک
نفر که با قهرهاي نصفه نيمه اش مي توانست حقش را بگيرد،او کسي نبود جز
کارلوس کي روش.
به گزارش خبرلايو،روزگار گذشت علي کفاشيان در اسفند
نود و قبل از انتخاب مجدد صحبت از اسپانسر 180 ميلياردي کرد،هرچند دوباره
حرفش را عوض کرد و گفت که منظورش 18 ميليارد بوده ولي اين حرفها بعد رياست
مجدد او از يادش رفت و نه اسپانسري پيدا شد که سراغ تيم لي برود و نه وزارت
ورزش ديگر حسابي براي کفاشيان و هيئت رئيسه جديدش باز مي کرد هر از چند
گاهي هم شرکت هايي مثل آل اسپرت يا هواپيمايي آسمان ، مي آمدند و مي رفتند.
تا
اينکه فدراسيون فوتبال با سر و صداي زياد حامي مالي خود را که يک شرکت
وارد کننده خودرو بود را معرفي کرد ، ارس خودرو به مديرعاملي شخصي با نام
جاوداني اسپانسر فدراسيون فوتبال شد و مبلغ اوليه قرارداد را به فدراسيون
فوتبال پرداخت کرد وي در مصاحبه ايي اعلام کرد " آنقدر سرمايه داريم که
فدراسيون فوتبال را ساپورت کنيم”
اما از اتاق هاي فدراسيون فوتبال
خبر مي رسد که اين حامي مالي پر سر و صدا پس از پرداخت مبلغ نا چيزي از
قسط اول قرارداد جا زده و توان پرداخت باقي قرداد چند ميلياردي را ندارد،
اينکه فدراسيون فوتبال چگونه با ارس خودرو برخورد مي کند جاي خود ، نکته
جالب اينجاست که علي کفاشيان و هيئت رئيسه اش براي پرداخت حقوق کي روش و
اردوهاي تيم ملي روي اين پول حساب باز کرده بودند و حالا با بحراني بزرگ رو
به رو شدند.