کد خبر: ۱۸۸۵۹۵
زمان انتشار: ۱۴:۰۸     ۲۱ آذر ۱۳۹۲
هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه پیگیری خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی «خبرگزاری دانشجو»، هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال کشورمان در حالی در روزهای آینده پیگیری می شود که در آن رقابت نفس گیری بین تیم های بالای جدول جهت حفظ جایگاه و یا ارتقای وضعیت خود در جدول رده بندی وجود دارد.


در مهم ترین دیدار‌های این هفته، ابتدا سپاهان که این روزها اوضاع به سامانی ندارد ساعت 15 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر میزبان گسترش فولاد تبریز خواهد بود.زردپوشان اصفهانی برای شکستن روند ناکامی های خود چاره ای به جز پیروزی در این دیدار ندارند.


دیگر دیدارهای مهم این هفته ی لیگ برتر در روز جمعه پیگیری خواهد شد که در این روز چهار تیم مدعی پرسپولیس، نفت تهران،  تراکتورسازی و فولاد خوزستان به ترتیب به مصاف تیم های مس،داماش، ذوب آهن و صبای قم خواهند رفت.


قرمز پوشان پایتخت ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه باهنر کرمان میهمان تیم مسی خواهند بود که برای فرار از محدوده خطر لیگ برتر به پیروزی در این بازی نیاز مبرم دارند.شاگردان دایی نیز برای حفظ جایگاه خود در لیگ برتر به شدت به سه امتیاز این دیدار دارند که انگیزه بالای دو تیم به جذابیت های این دیدار خواهد افزود.


دو تیم بالای جدول یعنی نفت و تراکتورسازی نیز به طور همزمان ساعت 15 روز جمعه به ترتیب در ورزشگاه های دستگردی رشت و یادگار امام تبریز به مصاف رقبای خود خواهند رفت که هر دو تیم برای حفظ فاصله خود با دیگر تیم ها محکوم به پیروزی هستند.

 

فولاد خوزستان نیز که ساعت 15 روز جمعه در خانه پذیرای صبای قم است برای بازگشتن به روزهای اوج خود و فاصله گرفتن از رده چهارم باید از سد صبا گذشته و امید به ناکامی سایر رقبا داشته باشد. 


شایان ذکر است آخرین دیدار مهم این هفته نیز ساعت 16:30 روز شنبه 23 آذر میان استقلال و فجر سپاسی در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها