کد خبر: ۱۸۸۴۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۵۸     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سرمربي تيم سپاهان گفت: کنفدراسيون فوتبال آسيا اجازه نمي دهد رفتار هاي غير جدي اعتبار ليگ قهرمانان را خدشه دار کند و حقوق باشگاهها هم تضييع شود.

زلاتکو کرانچار در نشست خبري پيش از بازي تيمش مقابل گسترش فولاد درباره قرعه سپاهان در ليگ قهرمانان آسيا عنوان کرد:به نظر من بازي فردا با گسترش بسيار مهم تر از ليگ قهرمانان است چون بازي هاي آسيايي اسفندماه برگزار مي شود.به هر حال ما در گروه دشواري قرار گرفته ايم.بايد به هر نحوي شده از اين گروه صعود کنيم.

به گزارش اوج، وي ادامه داد: ميل و انگيزه ما فقط اين نيست که به دور دوم برويم و مي خواهيم گام هاي بلندتري برداريم.بنابراين در فصل نقل و انتقالات که از 16 دي شروع مي شود دو بازيکن جديد خارجي را جذب مي کنيم و اميدواريم با بازگشت محرم و سوکاي به تيم کاملي که مدنظرمان است تبديل شويم.

سرمربي سپاهان درباره بازي با گسترش گفت:من فکر مي کنم همه بازيکنان مي دانند که برد در مسابقه با گسترش مي تواند ما را به صدر نزديک کند و متاسفانه شکست در اين بازي هم باعث خواهد شد از صدر فاصله بگيريم.اميدوارم بر خلاف دو بازي با فولاد و استقلال که برتر بوديم اما نتوانستيم از فرصت ها استفاده کنيم اين بار بدشانسي دست از سر ما بردارد.گسترش تيم خوبي است که مقابل استقلال هم شانه به شانه پيروزي بود و شايد نزديک تر از استقلال براي برد بود.با اين وجود فردا يک خروجي دارد و آن اين است که ما بايد به پيروزي برسيم.

وي درباره حضور مهاجم جديد در سپاهان اظهار داشت:ونديک دو روز پيش به ما ملحق شد و بايد تست پزشکي بدهد.بحث مالي اين موضوع هم برعهده خودش و باشگاه است.او همان بازيکن خطرناکي است که مي خواستم و اطمينان دارم در گلزني موفق خواهد بود.

سرمربي سپاهان درباره غايبان تيمش مقابل گسترش فولاد گفت:حمودي محروم است و سوکاي و نويد کيا هم مدتهاست مصدوم هستند.البته بازيکنان جوان در نبرد براي حضور در فهرست 18 نفره به سر مي برند.

وي درباره وضعيت تيمش در خط حمله گفت:ما در خط حمله شرايط خوبي داريم.به جز مهاجم جديد،محمد غلامي،مهدي شريفي و امير حسين کريمي هم هستند.در خط مياني هم به دنبال يک بازيساز هستيم تا در کنار نويد کيا قرار بگيرد.

سرمربي سپاهان درباره حکم کميته استيناف درباره علي دايي اظهار داشت:من در اين باره نظري ندارم.بهتر است خود کميته استيناف درباره حکمي که داده است توضيح بدهد.

کرانچار در واکنش به اينکه گفته مي شود کارلوس کي روش تاکيد کرده است نمايندگان ايران در آسيا نمي توانند از ملي پوشان پس از پايان ليگ در ليگ قهرمانان استفاده کنند بيان کرد:به نظر من بايد اين بحث اول با خود باشگاهها مطرح شود.چون اين باشگاهها هستند که مي توانند در رده بندي بين المللي براي فوتبال ايران آبروداري کنند.البته هنوز اين اظهارنظر به صورت رسمي مطرح نشده است و کمي زود است نظر بدهيم اما به طور حتم کنفدراسيون فوتبال آسيا اجازه نمي دهد رفتار هاي غير جدي اعتبار ليگ قهرمانان را خدشه دار کند و حقوق باشگاهها هم تضييع شود.

وي افزود:اين کار يک نمره منفي براي فوتبال ايران است.هر کسي اين نظر را داده است قطعا عقب نشيني خواهد کرد.استقلال؛سپاهان،تراکتورسازي و فولاد در جايگاهي هستند که رتبه بين المللي ايران را بهبود ببخشند و نبايد فقط چشم مان به تيم ملي دوخته شود.اين موضوع مثل اين است که منچستريونايتد در ليگ قهرمانان اروپا بدون ملي پوشانش به ميدان برود چون تيم ملي انگليس اردو دارد.اين رفتارها بچه گانه است.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها