کد خبر: ۱۸۸۳۴۸
زمان انتشار: ۱۲:۴۱     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
سرمربی استقلال بازیکنان تیمش را تهدید کرده که هر بازيکني براي هاشم SMS بزند کاري مي‌‌کند که خواب حضور در جام جهاني و ملي‌پوش شدن را ببيند.

به گزارش 598 به نقل از روزنامه نود، جريان از قبل قرعه‌کشي جام جهاني آغاز شد. شبي که در برنامه 90 فردوسي‌پور از بينندگان برنامه خود نظرخواهي کرد که دوست داريد ايران با چه تيمي هم گروه شود. اکثر شرکت کنندگان در اين نظرسنجي آرژانتين را انتخاب کردند.

 

عادل فردوسي‌پور در آن برنامه مدعي شد که اگر اين اتفاق رخ بدهد آن وقت مامور مهار مسي کدام بازيکن است و از هاشم بيگ‌زاده سخن به ميان آورد.

 

پس از آن در شبکه‌هاي اجتماعي واکنش ‌هاي زيادي را به اين موضوع شاهد بوديم و حتي پيامک‌هاي زيادي هم ساخته شد. اما وقتي ناراحتي هاشم از اتفاقات رخ داده بيشتر شد که ديد همبازيانش هم با جو ايجاد شده همسو شده‌اند.

 

چند شب پيش يکي از بازيکنان استقلال براي هم تيمي خود پيامک فرستاد که رويارويي مسي با بيگ‌زاده را به شوخي گرفته بود. هاشم وقتي عصبي‌تر شد که ديد چند بازيکن ديگر هم پيامک‌هايي از اين دست را برايش ارسال مي‌کنند و او را دست مي‌اندازند.

 

صبح آن روز بيگ‌زاده به محل باشگاه مي‌رود تا با قلعه‌نویي که براي آناليز فيلم بازي‌ها با دستيارانش جلسه داشت ديدار کند. او پيامک‌هاي ارسالي همبازيانش را به قلعه‌نویي نشان مي‌دهد و به او مي‌گويد که مي‌خواهد جواب محکمي به آنها بدهد.

 

سرمربي استقلال که مي‌دانست بيگ‌زاده بسيار دلخور است و در صورت مصاحبه حرف هاي جنجالي مي‌زند به او گفت که لازم به مصاحبه نيست و خودش موضوع را پيگيري مي‌کند.

 

همان روز قلعه‌نویي در رختکن به استقلالي‌ها مي‌گويد هر بازيکني براي هاشم SMS بزند کاري مي‌‌کند که خواب حضور در جام جهاني و ملي‌پوش شدن را ببيند.

 

پس از آن قلعه‌نویي از بيگ‌زاده که همان روز با يکي از روزنامه‌ها مصاحبه‌اي کرده بود انتقاد مي‌کند و به او مي‌گويد وقتي خودت به اين مسائل دامن مي‌زني ديگر چه انتظاري از ساير افراد داري. به اين شکل بود که هاشم را ممنوع‌المصاحبه کرد و از او خواست ذهنش را فقط روي بازي‌هاي استقلال معطوف کند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها