کد خبر: ۱۸۸۳۱۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۸     ۲۰ آذر ۱۳۹۲
هافبک تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برنامه زیادی برای لیگ قهرمانان آسیا داریم و می‌خواهیم حضور قدرتمندی در این رقابت‌ها داشته باشیم.

به گزارش 598،امید خالدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد هم‌گروهی با الفاتح عربستان و بنیاد‌کار ازبکستان گفت: به هر حال در فوتبال تیم آسان نداریم البته من شناخت چندانی از حریفانمان ندارم اما مطمئنا طبق برنامه‌ریزی‌هایی که باشگاه داشته است برای حضوری پرقدرت و مقتدر پا به رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا می‌گذاریم.

وی در مورد اینکه آیا فولاد خوزستان می‌تواند پس از سالها حضور در این مسابقات عملکرد قابل قبولی ارائه کند اظهار داشت: تمام تلاش ما این است که با کسب نتایج مناسب بتوانیم مردم خوزستان را خوشحال کنیم. فولاد تیم بسیار قدرتمندی است که در دو سال گذشته این موضوع را نشان داده است. مطمئنا با برنامه پا به این مسابقات می‌گذاریم و می‌خواهیم عملکرد خوبی داشته باشیم.

خالدی در مورد اینکه در 6 هفته گذشته به پیروزی نرسیدند خاطرنشان کرد: این هم از بد‌شانسی است. اگر بازی‌های ما را نگاه کرده باشید متوجه می‌شوید که در عملکرد تیمی و کیفیت بازی بسیار خوب کار کردیم و به خوبی میدان را در کنترل داشتیم. مقابل فجر سپاسی موقعیت‌های زیادی داشتیم که متاسفانه نمی‌توانستیم استفاده کنیم. البته قسمت این بود و امیدوارم بتوانیم در ادامه مسابقات عملکرد بهتری داشته باشیم. از دیدار مقابل صبای قم تلاش می‌کنیم تا به روند گذشته بازگردیم.

هافبک فولاد خوزستان در مورد عدم حضور هواداران در این مسابقه به دلیل محرومیت خاطرنشان کرد: بازی بدون حضور تماشاگر بسیار سخت است. واقعا حضور هواداران انرژی زیادی به ما می‌دهد و در این شرایط می‌توانیم کیفیت‌مان را افزایش دهیم. وقتی به تبریز و تهران سفر می‌کنم و حضور این همه هوادار را در ورزشگاه می‌بینم به شخصه لذت زیادی می‌برم چه برسد به اینکه در ورزشگاه هواداران خودمان حضور داشته باشند. واقعا از نبود هواداران در این مسابقه ناراحت هستم و واقعا نمی‌دانم چرا یک فرد با رفتار خود باعث محرومیت هزاران نفر از حضور در استادیوم شد.

وی تاکید کرد: یک نفر نباید با اقدام خود برای عده زیادی چنین مشکلی را به وجود بیاورد. امیدوارم دیگر در ورزشگاه شاهد چنین رفتاری نباشیم تا بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم.

خالدی در پایان در مورد دیدار مقابل صبای قم اظهار داشت: بازی بسیار سختی است. صبای قم با توجه به اینکه در چند هفته گذشته نتوانسته نتیجه قابل قبولی کسب کند برای کسب امتیاز مقابل ما در میدان حاضر می‌شود. انشاءالله با ارائه عملکرد مناسب و بهره بردن از موقعیت‌هایی که به وجود می‌آوریم بتوانیم سه امتیاز این دیدار را به خود اختصاص دهیم تا از همین حالا برای بازگشت به سطح جدول خیز برداریم. در این مدت بدشانسی رهایمان نکرده اما امیدواریم بتوانیم دراین دیدار به موفقیت برسیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها