کد خبر: ۱۸۸۱۷۸
زمان انتشار: ۱۴:۳۳     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
مجلس برای تنویر افکار عمومی شفاف سازی کند:
سعید مرتضوی در این نامه با اشاره به استفاده بیش از 143 نماینده مجلس هشتم از این بین کارت ها و هدایای سازمان تامین اجتماعی از حضور علیرضا محجوب نماینده تهران و اکثر همکاران ایشان در هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در لیست دریافت‌کنندگان کارت هدیه و بن کارت ها خبر می دهند. پیگیری های خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 حکایت از حضور بسیاری از نمایندگان جریان اصلاحات و اصولگرایان معتدل! مجلس هشتم در لیست دریافت کننده کارت هدیه از سازمان تامین اجتماعی دارد.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، هفته گذشته جنجال های بسیاری بر سر قرائت گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس از سازمان تامین اجتماعی به راه افتاد. خبری که بازتاب فراوانی در در بین رسانه ها و شخصیت های درگیر در پرونده تخلفات تامین اجتماعی داشت.

 بعد از گزارش کمیته تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی، سعید مرتضوی در دو نامه جداگانه به مباحث مطرح شده در گزارش هیئت تحقیق و تفحص مجلس پاسخ گفت که نامه دوم مرتضوی به اعلام اسامی نمایندگان دریافت کننده کارت هدیه از تامین اجتماعی پرداخته شده است.



سعید مرتضوی در این نامه با اشاره به استفاده بیش از 143 نماینده مجلس هشتم از این بین کارت ها و هدایای سازمان تامین اجتماعی از حضور علیرضا محجوب نماینده تهران و اکثر همکاران ایشان در هیئت تحقیق و تفحص مجلس شورای اسلامی در لیست دریافت‌کنندگان کارت هدیه و بن کارت ها خبر می دهند.

 پیگیری های خبرنگار پارلمانی پایگاه 598 حکایت از حضور اکثر نمایندگان جریان اصلاحات و اصولگرایان  معتدل! (طرفدار دولت یازدهم) مجلس هشتم در لیست دریافت کننده کارت هدیه از سازمان تامین اجتماعی دارد.

بهره‌مندی اکثر نمایندگان اصلاح طلب و اصولگرایان معتدل! از هدایای سازمان تامین اجتماعی و همچنین مخالفت و اعتراض همیشگی این طیف نسبت به فساد در دولت از موارد قابل تامل این گزارش می باشد.

با توجه به انتشار گزارش تحقیق و تفحص مجلس از تامین اجتماعی در مطبوعات و رسانه های کشور و به تبع آن در افکار عمومی ضروری به نظر می رسد که اعضای کمیسیون اصل 90 هرچه سریعتر نسبت به انتشار اسامی نمایندگان دریافت کننده کارت های هدیه و پیگیری حقوقی این موضوع همچون پرونده شکایت از احمدی نژاد تا رسیدن به نتیجه اقدام نمایند.

 همچین محمدقسیم عثمانی در نطق میان دستور خود با اشاره به اینکه طی تحقیق و تفحص از سازمان تأمین اجتماعی مشخص شده است که 35 نفر از نمایندگان مجلس مبالغی را از سازمان تأمین اجتماعی گرفتند، گفت: لازم است برای تنویر افکار عمومی اسامی کسانی که این پول را گرفته‌اند و مبالغی که گرفته شده است اعلام شود تا نمایندگان مورد سوءظن قرار نگیرند.

لازم به ذکر است که پس از انتشار این گزارش مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی نیز در یادداشتی در این خصوص نوشت: به نظرم یک راهکار برای یافتن اسامی نمایندگانی که از تامین اجتماعی کارت هدیه گرفته اند اینست که رجوع کنیم به گذشته و ببینیم چه کسانی با این روش ها موافق بوده اند و در گذشته به اقرار خودشان در گرفتن این قبیل کمک ها از نفرات اول بوده اند.

من خاطراتم را مرور می کردم یادم آمد "دکتر عوض حیدر پور " نماینده شهرضا و از ارادتمندان دولت فعلی نماینده ای بود که از نماینده دولت چک 5 میلیونی گرفت و برادر عزیز و بزرگوارم "دکتر علی اصغر زارعی" نماینده تهران و از همفکران و همراهان حجه الاسلام روح الله حسینیان و حجه الاسلام رسایی کسی بود که به محض اطلاع از این اقدام نماینده دولت به گوش او سیلی زد! و برای این اقدام انقلابی اش مدتها برو و بیا در دادگاه داشت! البته ایشان هوادار دولت قبل و منتقد جدی دولت فعلی هستند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۲
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها