کد خبر: ۱۸۸۰۶۷
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
كاشف به عمل آمده كه شماره 14باشگاه استقلال هم به ويژه برنامه 90دعوت بود اما به خاطراينكه با برخوردنامناسبي از سوي عوامل برنامه 90 مواجه شد استوديوي سيار اين برنامه كه در هتل المپيك قرارداشت را ترك كرد.

به گزارش 598 به نقل از بانک ورزش، يكي ازدلايلي كه اميرقلعه نويي بابت حضور اميرحسين صادقي و هاشم بيك زاده ناراحت بود ترك اين ويژه برنامه 90 توسط تيموريان است. كاشف به عمل آمده كه شماره  14 باشگاه استقلال هم به ويژه برنامه 90دعوت بود اما به خاطراينكه با برخوردنامناسبي از سوي عوامل برنامه 90 مواجه شد استوديوي سيار اين برنامه  كه در هتل المپيك قرارداشت را ترك كرد. ظاهرا قراربوده تيموريان راس ساعت 7در استوديو حاضر شده و با بينندگان تلوزيوني رخ در رخ حرف بزند اما بي برنامگي فردوسي پور و عواملش باعث شد تيموريان از حضور در مصاحبه زنده تلوزيوني خوداداري كرده و به سوي خانه اش برود. طبق اطلاعاتي كه به دست آمد تيموريان نزديك به يك ساعت در پشت صحنه معطل مي شود و به حالت قهر هتل المپيك را ترك مي كند.

 

البته عوامل برنامه سعي مي كنند آندو را از تصميمش منصرف كنند اما اين بازيكن به آن ها اعلام مي كند كه شان و شاخصيت يك بازيكن ملي بالاترازاين حرف ها است كه ساعت ها پشت صحنه يك برنامه معطل شود و بي توجه به اصرارعوامل برنامه 90 و حتي تماس هاي مكرر فردوسي پور به سوي خانه اش مي رود. اين ماجرا به گوش امير قلعه نويي هم مي رسد و سرمربي استقلال كه دل خوشي از فردوسي پور ندارد از رفتار تيموريان خوشحال مي شود كه اين گونه مقابل مجري ضد استقلايل 90 ايستاده و حاضر نشده به هر قيمتي در برنامه اش حاضر شود.

 

همين موضوع و البته حرف هايي كه بيك زاده و صادقي در آن برنامه كه اختصاص داشت به قرعه كشي جام جهاني فوتبال موجب مي شود اميرقلعه نويي فرداي آن روز يقه بيك زاده و صادقي را بگيرد با تندي خاصي از حضور آن ها در اين برنامه انتقاد كند. قلعه نويي به اين دو بازيكن مي‌گويد كه اصلا نبايد اجازه مي دادند فردوسي پور با شخصيت شان بازي كند آن هم در برنامه اي كه بيننده هاي زيادي داشت. صداي قلعه نويي آن قدر بلند بود كه گوشه هاي اي زخم زبان هاي او كه نثار صادقي و بيك زاده مي شد به گوش خبرنگاران هم رسيد اما شدت اين برخورد بيشتر از آنچه بود كه در برخي خبرگزاري هاي منعكس شد. قلعه نويي به قدري از فردوسي پور شاكي است كه هيچ وقت دوست ندارد بازيكنانش در برنامه تلوزيوني فردوسي پور حاضر شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها