کد خبر: ۱۸۷۹۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۵۹     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
سايت "ellitoral" آرژانتين در گزارشي به بررسي حضور تيم ملي ايران در جام جهاني برزيل پرداخت.

به نقل از ايسنا،سايت "ellitoral" آرژانتين در گزارشي درباره تيم ملي فوتبال ايران نوشت: ايران يکي از بهترين تيم‌هاي آسياست که کارلوس کي‌روش پرتغالي هدايت آن را برعهده دارد. اين تيم پيش از اين سه بار در سال‌هاي 1978 ، 1998 و 2006 سابقه حضور در جام جهاني در کارنامه خود داشته است. ايران که در حال حاضر در رده‌بندي فيفا بهترين تيم آسياست و در رده چهل و پنجم قرار گرفته بهترين رتبه‌اش در رده بندي فيفا پانزدهمي جهان است که در سال 2005 به دست آمد. ايران هنوز نتوانسته از گروه خود در جام جهاني صعود کند. اين تيم تنها يک برد در جام جهاني داشته که به بازي برابر آمريکا در جام جهاني 1998 بر مي‌گردد که ايران با نتيجه‌ دو بر يک به پيروزي رسيد.

کارلوس کي‌روش پس از همگروهي با آرژانتين، در جام جهاني 2014 برزيل با اعلام اين که بايد از بازي کردن برابر تيم بزرگي همچون آرژانتين و بازيکني بزرگ مثل ليونل مسي لذت برد، گفت: من دوستان زيادي در آرژانتين دارم. دوستاني همچون گابريل هاينسهو خوآن سباستين ورون دارم. مردم ايران علاقه زيادي به فوتبال دارند و فوتبال به نوعي در خون آنهاست.

او در پايان با خنده درباره رويارويي با ليونل مسي گفت: بعد از بازي از مسي خواهم خواست تا عکسي با من بگيرد.

ايران و آرژانتين تنها يک بار پيش از اين با هم بازي کردند که اين دو تيم در سال 1977 در بازي که در ورزشگاه سانتياگو برنابئو برگزار شد، به تساوي يک بر يک رسيدند.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها