کد خبر: ۱۸۷۹۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۱۹ آذر ۱۳۹۲
عضو کمیسیون برنامه و بودجه:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در لایحه بودجه 93 موضوع هدفمندی یارانه ها لحاظ نشده که همین موضوع باعث می شود بودجه انسجام لازم را پیدا نکند.
به گزارش 598، حسینعلی حاجی دلیگانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با بیان این که بهتر بود دولت نظر خودش درمورد هدفمندی یارانه ها را در سال سوم اجرای طرح همزمان با بودجه بیان می کرد، اظهار داشت:یکی از محورهای بودجه ناظر به رقمی است که از محل افزایش قیمت حامل های انرژی تامین می شود و همچنین نحوه پرداخت یارانه های نقدی و میزان عددی که از این جهت دولت لازم دارد،به همین خاطر همزمانی طرح بودجه و برنامه هدفمندی معقول به نظر می رسید.
وی بودجه پیشنهادی دولت را انقباضی دانست و افزود: به نظر قصد دولت از این لایحه کنترل تورم است اما میزان بالای سقف بودجه که قرار است 80 هزار میلیارد تومان آن از طریق محل درآمدهای نفتی و 64 هزار میلیارد تومان آن نیز درآمدهای مالیاتی باشد ،جای تامل دارد.
نماینده مردم شاهین شهر در مجلس همچنین با بیان این که کنترل تورم امر بسیار مطلوبی است ،خاطر نشان کرد: دولت باید این نکته را هم در نظر بگیرد که کنترل تورم منجر به تعطیلی بازار کسب و کار نگردد.
وی در ادامه توجه به بازار تولید داخلی را نیز مهم ارزیابی کرد و گفت: باید در تصویب بودجه ارزش را به کالاهای داخلی دهیم و با وضع مالیات های مناسب از ورود بی رویه کالاهای خارجی جلوگیری کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها